Webinar Coronahjælpepakke 600

22/06/2020

Sådan kommer bureauerne styrket gennem krisen

Creative Club igangsætter en række tiltag for at hjælpe bureauledelsen hos medlemmerne styrket gennem coronakrisen.

Første tiltag er tre nye, skræddersyede webinarer med fokus på det, der optager bureauerne mest og med mulighed for Q&A session.

 

Af Pia Osbæck

Coronakrisen har medført, at nogle af Creative Clubs medlemmer står overfor en række uforudsete forretningsmæssige udfordringer og bekymringer.

Den fundamentale idé med etableringen af Creative Club sidste år var at etablere et netværk, som kunne skabe endnu stærkere danske bureauer.

I en krisetid er det vigtigere end nogensinde at have et stærkt fundament. Derfor har Creative Club taget initiativ til en række tiltag, som skal hjælpe ledelsen hos medlemsbureauerne bedre gennem krisen.

Webinarer til bureauledere
Det første tiltag starter umiddelbart efter sommerferien, hvor Henrik Jensen fra Brandse & Co igangsætter foreløbigt tre skræddersyede webinarer til ledelsen af Creative Clubs medlemmer.

”Ambitionen med webinarerne er, at de kan hjælpe ledelse og ejere af medlemsbureauerne bedst muligt gennem coronakrisen – ikke bare på kort sigt, men også på lang sigt. Og dermed fastholde flest mulige arbejdspladser i den danske bureaubranche,” siger Thomas Torp, adm. direktør i GRAKOM, der står bag Creative Club.

Webinarer til efteråret
Indholdet i tre webinarer i efteråret er fastlagt ud fra interviews med en række af Creative Clubs medlemsbureauer. Udover det konkrete forretningsmæssige input vil der på hvert webinar også være mulighed for diskussion og sparring om andre aktuelle forretningsmæssige udfordringer.

Det første webinar hedder: Hvad har danske bureauer gjort for at få styr på coronakrisen? og afholdes onsdag den 19. august kl. 15-16. Læs mere og tilmeld dig webinaret her. Det er gratis for medlemmer.

De to øvrige webinarer kommer til at handle om følgende (datoer følger snarest):

  • Hvordan kommer coronakrisen til at ramme mit bureau?

  • Få styr på de fem indsatsområder og tre faser i en succsfuld bureau-turn-around

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.

En del af GRAKOM