22/09/2020
Podvertising: Nicolai Stahl
Nicolai Stahl fortæller i denne podcast om, at se kreativitet, customer experience og storytelling i en ny kontekst.
22/09/2020
Nicolai Stahl fortæller i denne podcast om, at se kreativitet, customer experience og storytelling i en ny kontekst.
Af Pia Osbæck
Allerede som 5-årig solgte Nicolai Stahl ideer. Men han ville egentlig gerne være journalist og bestod også optagelsesprøven. Men så kom han ind på reklameskolen og startede på Ted Bates.
Hør Nicolai Stahl i denne podcast, hvor han til Lars Busekist bl.a. fortæller han om, hvorfor Hjaltelin Stahl skulle sælges til netop Accenture Interactive. Det handler lidt om Trivial Pursuit og meget om at se kreativitet, customer experience og storytelling i en ny kontekst.
Podcasten kan også høres på Apple, Spotify og de andre steder, du normalt hører din podcast.
.
Podcastvært: Lars Busekist
Det er i dag nærmest umuligt at udtænke en kommunikations- og medieplan med strategisk sammenhæng. Markedsføring og forbrugerkommunikation skal virkelig grave dybt, smide alt kendt overbord og genopfinde sig selv. Vi er nået til et punkt, hvor kommunikation nærmer sig det næste store paradigmeskift, skriver Poul Mikkelsen i denne klumme.
Er du blevet
Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.
En del af GRAKOM