Vibeke Nannerup

26/02/2020

Navnenyt uge 9

21 friske jobskifter inden for reklame og marketing. Bl.a. hos Klausen + Partners, Creative Zoo, Campfire & Co, Wethink, Charlie Tango, Trendshots, Adnerds.io og forskellige marketingprofiler. Samt en 50 års fødselsdag fra prisvindende bureaukvinde.

Danmarks Naturfredningsforening henter Advice-direktør og DR-profil
Danmarks Naturfredningsforening har ansat Mikkel Havelund som organisationchef, hvor han får ansvaret for organisation og frvillighed. Især hans viden om brugerbehov og kommunikation skal styrke foreningens tilbud til omverden. Den viden har han fra 10 år hos Advice, hvor han var COO. Foreningen har samtidig ansat Louise Puck som kommunikationschef. Hun kommer fra en stilling som chef i DR Nyheder. Louise får det overordnede ansvar for foreningens kommunikationsstrategi, digitale kommunikation, medlemsblad, kampagner og erhvervssamarbejde.

Mikkel Havelund

Louise Puck

Global brand manager for Starbucks hos Arla Foods
Dennis Korsbæk Præst
stopper efter tre år hos Carat Denmark. Senest som senior client manager. Han starter til gengæld som global brand manager hos Arla Foods for Starbucks. Dennis har tidligere været kommunikations- og marketingmanager hos Webike. Han har en kandidat i medievidenskab fra Aarhus Universitet.

Marketingchef til Danske Andelskassers Bank
Danske Andelskassers Bank har ansat Gorm Ruge som kommunikations- og marketingchef. Han kommer fra et job som kommunikationschef i Den Gamle By. Tidligere har han været i en længere årrække hos Jyske Bank.

Projektchef til TDC Net
Søren Secher Huvendick
er ny projektchef inden for marketing, kommunikation og online hos TDC Net. Han har tidligere arbejdet hos Aalund samt hos Carat.

Søren Secher Huvendick

Digital marketing manager til Madklubben
Lene Hessilt Kjær
starter på mandag som digital marketing manager hos Madklubben. Hun kommer fra Apotekernes A.m.b.a., hvor hun var digital manager. Tidligere har hun været ansat hos Oticon og Udenrigsministeriet.

Lene Hessilt Kjær

Online marketing koordinator til Femilet
Mette Werlauff
starter i næste uge som online marketing koordinator hos Femilet. Hun kommer fra Spiir og Nordic API Gateway, hvor hun har været SoMe Manager og tekstforfatter.

Mette Werlauff

Marketingkonsulent til Webplus
Kautham Jeyakuma
r er ansat som junior marketingkonsulent hos Webplus. Han kommer fra Grandhood, hvor han var business development representative. Kautham har en kandidatgrad i business administration & organizational communication.

To nye medarbejdere til Untold
Social media bureauet, Untold, har ansat Sven Houlberg som account manager og Marc Alexander Jønsson som tekstforfatter.
Sven har en iværksætterbaggrund inden for restaurations- og musikbranchen og kommer senest fra Republica, hvor han var creative lead.
Marc har siden april 2019 været tilknyttet bureauet som vikarierende projektleder og skal fremadrettet spille en mere fremtrædende rolle i at udtænke og formidle kundernes fortællinger på sociale medier samt være et aktiv i kundekontakten. Tidligere har han arbejdet for bl.a. Mensch.

Marc Alexander Jønsson

Klausen + Partnes ansætter projektleder
Kathrine Frost Pedersen er ansat som projektleder hos Klausen + Partners. Kathrine har en kandidat i International virksomhedskommunikation fra CBS og kommer fra en stilling som marketing manager hos Lægemiddelindustriforeningens forretningsenheder DLI MI og Atrium. Her har hun de seneste tre år været ansvarlig for markedsføring af rådgivningsydelser og efteruddannelse til lægemiddelvirksomheder i Danmark og Europa.

Kathrine Frost Pedersen

Ogilvy-medarbejder bliver freelance
Emil Grimsgaard er efter to år hos Ogilvy som digital konsulent blevet freelance. Han har etableret Allein Digital, som er et freelance kommunikationsbureau. Emil er uddannet cand.mag. i kommunikation og it.

Emil Grimsgaard

UX-lead til styrelse
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har ansat Rune Mejlvang som UX-lead i styrelsens toldprogram. Han kommer fra Operate, hvor han har været digital chefrådgiver.

Rune Mejlvang

Grafisk designer til Creative Zoo
Mikkel Johan Krogh
 er startet som grafisk designer hos Creative Zoo. Han kommer fra et tilsvarende job hos Aller Medias bureau OTW. Tidligere har han været grafiker hos Buchs. Begge disse steder i en lang årrække.

Mikkel Johan Krogh

UX designer til Saxo
Louise Spanget-Larsen
stopper som senior designer hos app-bureauet Greener Pastures efter syv år. I stedet starter hun hos Saxo, hvor hun skal være UX designer. I sommeren 2019 gennemførte Louise uddannelsen Master i Design.

Louise Spanget-Larsen

Campfire & Co ansætter kontaktdirektør
Campfire & Co. har ansat Christian Mücke Laursen som kontaktdirektør. Han kommer fra Service Design Instute, hvor han var senior rådgiver. Tidligere har han været kontaktchef hos Clienti og i 10 år haft kundeansvar i NP3/ZupaRecommended.

Christian Mücke Laursen

Filminstruktør til Agentzoo
Mads Jeppesen
, der har været selvstændig filminstruktør de seneste fire år, er nu blevet filminstruktør hos Agentzoo. Mads har tidligere været inhouse filminstruktør hos grill-virksomheden Weber-Stephen Nordic.

Fra Clienti til Wethink
Babken Margaryan
er ansat af Wethink som art director. Han kommer fra Clienti og har også været ansat hos Mindshare og Black Rabbit. Babken har en bachelor i design og visuel kommunikation fra Skolen for Visuel Kommunikation.

Babken Margaryan

Charlie Tango har ansat head of data science
Det er en tung herre, Charlie Tango har ansat. I hvert fald har Martin Høyer Rose en phd i neuro-rehabilitation og anvendt matematik. Hos Charlie Tango skal han være chef for datavidenskab. Martin kommer fra KMD, hvor han var lead data scientist, og han har også været ansat som data scientist hos Tryg.

Trendshots har ansat to nye medarbejdere
Produktbilledeleverandøren Trendshots har ansat Josefine Eriksen som marketing manager. Hun kommer fra Aller Media, hvor hun var marketing og produktkoordinator. Samtidig er Jonas Hauger startet i en nyoprettet stilling som grafisk designer. Han kommer fra Geomatic, hvor han var i en lignende stilling. Tidligere har han været grafisk designer for henholdsvis Skanderborg Festivalklub og Distortion Festival.

Josefine Eriksen

Jonas Hauger

Fra Børsen til Kantar Gallup
Sarah Louise Meinertz
stopper efter knap ni år hos Børsen, senest som research specialist. Hun starter på mandag som projektleder hos Kantar Gallup. Sarah har tidligere arbejdet hos bl.a. Millward Brown og YouGov Zapera.

Sarah Louise Meinertz

PR-konsulent hos Danske Medier
Martin Paludan
er ny PR- og kommunikationskonsulent hos Danske Medier. Han kommer fra Boye & Company, hvor han var kommunikations- og marketing manager.

Martin Paludan

Ny kommerciel chef for Jubii Media Group
Efter små tre år som selvstændig er Tim Gerken startet som kommerciel chef hos Jubii. Tim har tidligere været programmatic manager hos Ebay samt head of KAM & Ops hos Guloggratis.dk.

Tim Gerken

Google Ads specialist til Adnerds.io
Simone Olesen
er ansat som Google Ads Nerd hos Adnerds.io. Hun er i gang med at færdiggøre sin kandidat i International Business Communication på Aalborg Universitet.

Vibeke Nannerup fylder 50 år i dag torsdag den 27. februar
Vibeke Nannerup er direktør og ejer af Liquidminds, der er stiftet i 2006 og bl.a. har vundet en guldløve ved Cannes Lions for kampagnen Google Sheep View for Visit Færøerne.
Vibeke også både medinvestor og bestyrelsesformand for det digitale adfærdsbureau Behaviour Cph, der blev stiftet i 2016.
Virksomhederne er flyttet sammen i et ny-istandsat baghus på Frederiksberg, hvor målet er at udvide med flere virksomheder, der kan servicere kunder i den teknologiske medievirkelighed, som kommunikationsbranchen gennemgår.
Ud over at udvikle Liquidminds har Vibeke har valgt at hellige sig forskellige hjertesager. Hvert år giver hun en hjertesag fokus og arbejder på projekterne con-amore. Det er gennem årene blevet til udvikling af støttekampagner eller websites for bl.a. Reden, Hjerteforeningen, Mændenes hjem, TUBA (Børn af Alkohol- og stofmisbrugere), Gadejuristerne, Hospitalsklovnene og Wild Foundation.
Hun har også påtaget sig arbejde som jurymedlem i både danske og udenlandske awards-shows.
Vibeke er mor til 3 børn på 8, 15 og 17 og gift med fotografen og eventyreren Morten Kirckhoff, tidl. kreativ direktør hos Advance. Hun er uddannet cand.merc. fra Aalborg Universitet og har desuden en uddannelse fra Den Danske Reklameskole samt en masteruddannelse i NLP.

Vibeke Nannerup

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.

En del af GRAKOM