Marketing 680

20/01/2020

IAA uddannelserne flytter til DMJX

IAA uddannelserne, der i mange år blev drevet af Donald Nekman, bliver nu en del af uddannelsesudbuddet hos Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Fra årsskiftet bliver IAA uddannelserne en del af Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (DMJX). IAA uddannelserne er uddannelser rettet mod marketing- og bureaufolk.

Af Pia Osbæck

“IAA uddannelserne er et oplagt match for vores kursusportefølje og styrker særligt vores tilbud til marketingprofessionelle. De nye kurser, vi tager ind, kommer til at ligge rigtig godt i vores samlede udbud af kurser og efteruddannelse, der spænder over markedsføring, kommunikation, design og journalistik”, siger Sussi Ulrikka Seltoft Bergh, chef for DMJX kurser & videreuddannelse.

Siden 1987 har IAA uddannelserne haft et internationalt akkrediteret efteruddannelsesprogram i Danmark. Underviserne er marketingspecialister inden for de tre uddannelser: Content Management, Digital Excellence samt lederuddannelsen Marketing Management. 

Donald Nekman drev i mange år IAA uddannelserne. For et par år siden gav han stafetten videre til Kirsten Dinesen, der til dagligt driver PR og kommunikationsbureauet Frontpage. I forbindelse med overdragelsen til DMJX stopper han som rektor for IAA.

Kirsten Dinesen fra Frontpage og Birgitte Mabeck, der netop er blevet marketingdirektør hos IIS, fortsætter som eksterne fagledere for uddannelserne.  

IAA uddannelserne vil blive udbudt i både Aarhus og København.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.

En del af GRAKOM