01/02/2022
Bureaunyt uge 5
Kvik genvælger bureaupartner, Gjensidige forlænger sponsorat af dansk kvindefodbold, og Kailow fusionerer med grafisk trykkeri.
Kvik genvælger bureaupartner
Siden 2015 har køkkenbrandet Kvik samarbejdet med m/Six. Samarbejdet er netop blevet forlænget med yderligere to år, hvor man særligt vil have fokus på data.
Kailow fusionerer med grafisk trykkeri
Et årelangt samarbejde er nu blevet til en sammensmeltning. Det grafiske trykkeri Hermann & Fischer er blevet fusioneret ind i Kailow Graphic, der arbejder med produktion af tryk og print, emballage og displays. Virksomheden fortsætter under Kailow-navnet.
Gjensidige forlænger sponsorat af dansk kvindefodbold
Gjensidige øger sin økonomiske investering og forlænger det historiske partnerskab med Kvindeligaen og DBU. Det betyder, at Gjensidige forbliver navnesponsor for den bedste kvindelige fodboldrække i Danmark, der frem til sommeren 2025 fortsat hedder Gjensidige Kvindeliga. Samtidig udvider Gjensidige med rettighederne til kvindernes pokalturnering, der fremover kommer til at gå under navne Gjensidige Kvindepokalen.
Danmarks bedste kvindelige fodboldrække har heddet Gjensidige Kvindeliga siden sommeren 2019, hvor parterne indgik aftalen.
Begge parter er enige om ikke at oplyse sponsoratets størrelse.

Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM