Orchestras Nye Ledelse

14/11/2022

Bureaunyt uge 46 2022

Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, etc.

Orchestra bliver 100 pct. medarbejder-ejet

De fire reklamebureauer, som stod bag stiftelsen af et uafhængigt mediabureau i 2013, bliver nu købt ud. Partnerkredsen udvides fra fire til ni partnere.

Læs artiklen

 

Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København

Det odenseanske bureau flytter til nye lokaler i København og vil ansætte flere medarbejdere de næste par måneder.

Læs artiklen

 

Amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau

Moji Sushi vil i stigende grad gerne henvende sig til et yngre, kvindeligt publikum. Det blev bl.a. markedet ved et NASCAR-løb - med et dansk design.

Læs artiklen

 

Lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne

Det lille bureau, der har tidligere managing director fra Carat i spidsen, står bag ny kampagne med håndboldstjernen Rasmus Lauge i front for et dansk lydbrand. Se reklamefilmene her.

Læs artiklen

 

Filmskolen får ny visuel identitet

Tre bureauer blev inviteret ind, og Barkas ”vandt med en overbevisende pitch”. En ny visuel identitet skal markere en ny tid og vision for Filmskolen.

Læs artiklen

 

Elever fik prisvinder-undervisning: ”Jeg vil give en læreplads, hvis en af dem søger”

Gymnasiet U/Nord i Helsingør var ”bureau for en uge” med input fra award-vindende danske bureauer. Og eleverne betalte igen med gode ideer.

Læs artiklen her

 

Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne

Danske Martin Aamund har instrueret Rockwools reklamefilm, som bliver vist i flere europæiske lande inkl. Danmark samt i USA. Kampagnen skal formidle Rockwools position som medvirkende til klimaansvarligt byggeri. Se filmen her.

Læs artiklen her

 

Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik. Her er afløseren

Sammen med sit nye bureau, Advice, havde Schulstad en introduktionskampagne på vej, da man sadlede om. Nyt tema: Stigende elpriser og gryende recession.

Se den nye film og læs artiklen her.

 

Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik

Rådet for Sikker Trafik og Forsikring & Pension lancerer en kampagne mod at bruge smartwatch, når man kører bil.

Se filmen og læs artiklen her.

 

Bilbasen-kampagne fra Partners: Bilreklame uden biler

Wibroe, Duckert og Partners debuterer som bureau for Bilbasen. Det har foreløbigt resulteret i et nyt payoff og en trio af nye film.

Se dem og læs artiklen her

 

Kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder

NGO'en GirlsTalk står selv bag kampagne, som Bacon har produceret.

Læs artiklen her

 

Dansk streamingtjeneste lancerer kampagne

Reklamefilm for film. Med vægten lagt på hygge. Det var opgaven fra Nordisk Film+, og The Story Laboratory er lead på lanceringen.

Se filmene og læs artiklen her

 

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM