25/10/2022
Bureaunyt uge 43 2022
Bureauernes ansatte fik 2.332 kr. mere i løn hver måned. Se hvilke bureauer, der er bedst til at tjene penge.
Usædvanligt afsæt: EU-domme hyldet i ny kampagne. Unboxer ulykker i ny kampagne. Filmskolen får ny visuel identitet.
Bureauernes ansatte fik 2.332 kr. mere i løn hver måned
Se også listen over branchens højeste lønninger. Bureauernes ansatte tjener generelt godt. Lønudviklingen skal dog ses i sammenhæng med en stigende produktivitet.
Se hvilke bureauer, der er bedst til at tjene penge
Wunderman har Danmarks klart største overskud blandt bureauer. Men er ikke nødvendigvis bedst når det gælder overskudsgrad eller fremgang på bundlinjen.
Usædvanligt afsæt: EU-domme hyldet i ny kampagne
Ægteskab Uden Grænser lancerer op til valget en kampagne om familiesammenføring for dansk-internationale par med børn, der er danske statsborgere. Kampagnen er finansieret af en investor og iværksætter. Se filmen her, der er produceret af Holy Ravioli.
Unboxer ulykker i ny kampagne
Prisen er ofte afgørende for vores køb på nettet. Produktsikkerhed er noget nær det sidste, vi tænker på. Det vil en kampagne fra Sikkerhedsstyrelsen - og et nyvalgt bureau - gerne ændre på.
Filmskolen får ny visuel identitet
Tre bureauer blev inviteret ind, og Barkas ”vandt med en overbevisende pitch”. En ny visuel identitet skal markere en ny tid og vision for Filmskolen.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM