Hertzlich Wilkommen

11/10/2022

Bureaunyt uge 41 2022

Digitalbureau køber konkurrent. Co+ bag valgkampagne for 3. Ny forening for danske klimabevidste producenter. Brandhouse/Subsero bag valgkampagne for Ingeniørforeningen. Første shortliste fra Effie Awards. Hungry-opkøber har valgt bureau: Vil indtage det danske marked. Bureau fylder 15.

Digitalbureau køber konkurrent
Opkøb nr. 15 på 6 år. Aarhusianske Generaxion er fortsat i offensiven og har et mål om at blive "Europas største digitale bureau-gruppe for SMVer". Det aktuelle køb er det første uden for Norden.

Læs artiklen

Co+ bag valgkampagne for 3
Teleselskabet 3 hægter sig på valget med kampagnen 'Det nemme Valg'. Med valgplakater i lygtepælene, stemmebokse i butikkerne og Pelle Hvenegaard på gaden, håber man at trænge igennem støjen.

Læs artiklen

Ny forening for danske klimabevidste producenter
Foreningen har sit udspring i Norge og lanceres nu i Danmark. Foreningen går efter at få tv-stationer, filmskoler, eventbureauer, produktionsselskaber og kulturinstitutioner som medlemmer. Fælles for dem er at have lysten og viljen til at gøre kulturindustrien mere klimavenlig. Direktør for dansk produktionsselskab bliver direktør for Green Producers Club Denmark, som foreningen hedder.

Læs artiklen

Brandhouse/Subsero bag valgkampagne for Ingeniørforeningen
Ingeniørforeningen IDAhar valgt Brandhouse/Subsero som bureaupartner – både strategisk og kreativt. Første kampagne skal give IDA en stemme ved folketingsvalget. Se kampagnefilmen.

Læs artiklen her

Første shortliste fra Effie Awards Denmark
19 virksomheder og 19 bureauer deler de eksklusive 36 nomineringer i Effie Awards danske debut. Se shortlisten og bureaulisten her.

Læs artiklen her

Hungry-opkøber har valgt bureau: Vil indtage det danske marked
Foodora, der i sommers købte Hungry, vil nu ind på det danske marked. I den forbindelse har de valgt et dansk bureau, der skal hjælpe med at gøre Foodora til danskernes foretrukne madleveringsbrand.

Læs artiklen her

Bureau fylder 15
Grønbech PR og Kommunikation
, der startede som en mand- og konevirksomhed i den private villas børneværelse i Dragør fejrer 15 år sjubilæum og har fundet sin niche ved at hjælpe små og mellemstore specialistvirksomheder med at fortælle gode historier. 

Størstedelen af kunderne er fra det østlige Danmark og hovedstadsområdet, og gennem alle år har Grønbech også haft kunder i Jylland. For nylig har man åbnet kontor i Horsens for at være tættere på kunderne vest for Storebælt. 

Grønbech, der blev stiftet af Susanne Lindø Grønbech, har i dag seks medarbejdere og en række freelancere. Bureauet arbejder for kunder inden for især byggebranchen, installatører, industriel produktion, grossister samt virksomheder inden for IT, forsikring, ledelsesrådgivning og sundhedsteknologi.


Fra venstre: Nina Mikkelsen, Tom Espensen, Camilla Heyde, Susanne Lindø Grønbech, John Thorup og Amalie Daarbak.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM