Becksøndergaard

25/09/2019

Bureaunyt uge 38

Bureau skal hjælpe modefirma, og så har tidl. bureau for Socialdemokratiet lavet nyt design til handicaporganisation

Ackermann Kommunikation skal hjælpe Becksöndergaard

Det danske modefirma Becksöndergaard øger investeringen i sin digitale tilstedeværelse.

Derfor har modefirmaet indgået et samarbejde med bureauet Ackermann Kommunikation, som skal hjælpe med at rykke Becksöndergaards permission marketing op til et højere niveau.

Især skal Ackermann Kommunikation, der er specialister i e-mail marketing, hjælpe modefirmaet med deres nye e-mail marketingplatform.

”Samarbejdet med Ackermann har betydet, at vi ikke bare er rykket til næste niveau – vi er rykket flere niveauer og det endda i et væsentligt hurtigere tempo end forventet. Ackermann har igennem deres store viden om e-mail og permission marketing samt om vores e-mail marketingplatform flyttet os, og jeg kan ikke understrege kraftigt nok, hvor meget jeg vil anbefale dem”, siger international e-commerce manager Kristian Østergaard.

Fra managing partner i Ackermann Kommunikation, Casper Ackermann, lyder det:

"Vi er glade for, at vi som bureau er blevet valgt til at hjælpe Becksöndergaard med implementering og udvikling af deres e-mail marketing, både nationalt såvel som internationalt. Samtidig bekræfter det os endnu en gang i, at vores knivskarpe fokus på at levere e-mail marketing og marketing automation ydelser med fokus på resultatskabelsen for den enkelte kunde er helt rigtigt.

Tidligere bureau for Socialdemokratiet laver nyt design for Danske Handicaporganisationer

Da tidligere partisekretær for Socialdemokratiet, Lars Midtiby, skulle have lavet nyt design for Danske Handicaporganisationer, hvor han har været direktør siden 2016, tog han fat i en tidligere samarbejdspartner for Socialdemokratiet.

Således står Per Toftager sammen med Bo Feierskov bag nyt design og nyt logo for Danske Handicaporganisationer.

Baggrunden for det nye design og de nye farver kan ses i nedenstående video, hvor man forklarer, at det ikke er for at ligne Brøndby, at man har valgt gul som farve.

 

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.

En del af GRAKOM