14/09/2020
Bureaunyt uge 38
Danmarks største a-kasse har valgt leadbureau, Egekilde sender en film på gaden for første gang i seks år, mens bureauer og kreative bliver hædret med sprogpris. Og så viser en busreklame, at truede dyr forsvinder.
Bureauer og kreative vinder sprogpris
Kampagner for Kræftens Bekæmpelse og Københavns Produktionshøjskole er blevet hædret med Sprogprisen, der bl.a. uddeles af Dansk Sprognævn og Dansk Sprog- og Litteraturselskab.
Danmarks største a-kasse vælger leadbureau
Et ungt bureau får både det kreative og det strategiske lead. Samtidig har man indgået samarbejde med en freelance strategisk planner, der tidligere har været hos Hjaltelin Stahl.
Bucketliste-film fra Egekilde
For første gang i seks år sender Egekilde en film på gaden. Bureauet bag er Bates Y&R.
Ambitioner hos et af Danmarks bedste bureauer
Hos digitalbureauet Co3 i Ikast går det godt. Faktisk så godt, at man har købt et bureau, åbnet et kontor og nu ansat seks nye medarbejdere.
Buskampagne for truede dyr
En busdør åbnes og billedet af et truet dyr forsvinder bag døren. Det er ideen bag en kampagne for WWF, som bureauet Pong står bag.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM