
06/09/2022
Bureaunyt uge 36 2022
Læs om: 4 forskellige bureauledere med 1 fælles læring – og en lille stak overraskelser. Fusion giver 75 mand stort bureau. Her er manden bag Irmas modsvar til Netto. Her er bureauerne i den kommende valgkamp.
4 forskellige bureauledere med 1 fælles læring – og en lille stak overraskelser
Der er diversitet i bureauledelse – men også en fælles læring, viser erfaringer fra en kvartet hentet fra tre bureauer. Læg dertil flere ting, der har overrasket dem.
Fusion giver 75 mand stort bureau
Det digitale bureau Ambition fusionerer nu med et konsulenthus, som gør bureauet næsten dobbelt så stort og med en forventet omsætning på op til 100 mio. kr.
Her er manden bag Irmas modsvar til Netto
Netto drillede Irma. Nu har Irma svaret igen – eller rettere; detailkæden har lånt et svar.
Her er bureauerne i den kommende valgkamp
15 partier dyster i det kommende valg. Vi har efter bedste evne indsamlet bureaunavnene og giver desuden et bud på den bølge, der vil skylle kommunikativt i valgkampen.
Relaterede artikler


Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.

Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.

Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM