
23/08/2022
Bureaunyt uge 34 2022
Læs om: Bureau er med til at lancere 1969 NFT'er. Film sætter fokus på mobning. 50-mands bureau udvider partnerkredsen. Ungt bureau bliver medejer af et andet ungt bureau. Aarhusiansk bureau vil udvide i Jylland.
Bureau er med til at lancere 1969 NFT’er
Superego er en del af The Gallery, som er ude med næsten 2000 unikke Non-Fungible Tokens i en ny kollektion. En tidligere bureau-medarbejder er kunstneren bag projektet.
Film sætter fokus på mobning
Den relativt nye NGO Stoop.nu er ude med sin anden kampagnefilm for at sætte fokus på mobning, og de konsekvenser det får for den mobbede. Se filmen.
50-mands bureau udvider partnerkredsen
Det aarhusianske digitale bureau Searchmind er nået op på 50 medarbejdere og udvider nu partnerkredsen med to.
Ungt bureau bliver medejer af et andet ungt bureau
Performancebureauet Refyne overtager 20 pct. af et bureau, der kombinerer video med influencere.
Aarhusiansk bureau vil udvide i Jylland
Texta planlægger åbningen af en afdeling i Holstebro. Målet er at blive Vestjyllands foretrukne arbejdsplads for digitale og kommunikative marketingtalenter. Det er også årsagen til, at bureauet - måske som forventet - ikke kigger mod hovedstaden.
En stor del af motivationen bag den vestjyske udvidelse er også at tiltrække og fastholde arbejdskraft i lokalområdet for på den måde at være med til at styrke det lokale erhvervsliv yderligere, skriver bureauet i en pressemeddelelse. Samtidig har man valgt at gå i dialog med Erhvervsforum Holstebro i forbindelse med planlægningen af det nye kontor.
Relaterede artikler


Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.

Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.

Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM