17/08/2021
Bureaunyt uge 33
Gyldendal Uddannelse vælger nyt bureau, Clear Channel skal stå for reklamer i Københavns Lufthavn, Better Banners bliver til Adjust Digital, trængt Aldi satser stort ved at hyre Danmarks mest vindende reklamebureau, og Flügger vil overmale hadbeskeder i Pride-kampagne.
Clear Channel skal stå for reklamer i Københavns Lufthavn
Fra 2022 kommer Clear Channel til at stå for drift og udbud af reklamer i Københavns Lufthavn. Clear Channel overtager opgaven fra Dansk Reklame Film, der har haft kontrakten siden 2015 – hvor Dansk Reklame Film overtog fra Clear Channel. Til Markedsføring oplyser Karsten Rask Mikkelsen, adm. direktør, Clear Channel Danmark, at der er tale om et trecifret millionbeløb i kontrakten, der løber til udgangen af 2026.
Gyldendal Uddannelse vælger nyt bureau
Gyldendals B2B-division, Gyldendal Uddannelse, har valgt Sunrise som ny bureaupartner. Divisionen udvikler undervisningsmaterialer til bl.a. grundskolen og voksen- og videregående uddannelser.
Better Banners bliver til Adjust Digital
Better Banners, der arbejder med digital annoncering, skifter navn til Adjust Digital. Navneskiftet sker, fordi tiden er løbet fra et ensidigt fokus på bannere, der har fået en negativ konnotation, lyder begrundelsen i en pressemeddelelse.
Trængt Aldi satser stort ved at hyre Danmarks mest vindende reklamebureau
Med nyt leadbureau, nyt mediabureau og nyt PR-bureau lancerer Aldi den største kampagne nogensinde i Danmark. Ved hjælp af det mest prisvindende bureau har Aldi fået lavet et helt nyt kommunikationsunivers. Se den første film her, der kommer på tv i dag mandag.
Flügger vil overmale hadbeskeder i Pride-kampagne
I en ny kampagne vil malerkæden erstatte hadefulde budskaber i byrummet med farverige malerier. Kampagnen er udviklet i samarbejde med en ny bureaupartner og lanceres i forbindelse med WorldPride og EuroGames 2021, der afholdes i København i disse dage.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM