03/08/2020
Bureaunyt uge 32
Instagramside skal gøre reklamestuderendes porteføljer bedre, og nyt bureau vil henvende sig til film- og biografmarkedet.
Instagramsiden ‘Mission Portfolio’ skal hjælpe reklamestuderende
To kreative, Clare McNally og Magnus Mynderup-Bjørnshave, har lanceret en ny instagramside, @mission_portfolio, hvor reklamestuderende kan hente inspiration og få tips og tricks til deres portefølje.¨
Du kan læse mere om projektet her.
Thomas Bjerg, der har vundet flere priser, bl.a. ved Cannes Lions for Volkswagen og Ford, stifter et nyt bureau, der kommer til at have fokus på den community-tilgang, som ligger i Thomas Bjergs DNA.
Københavnsk webbureau fylder 5 år
Det københavnske webbureau Webamp fylder fem år.
Nicolai Vittrup stiftede Webamp som 23-årig, og i dag tæller bureauet 12 ansatte plus en håndfuld freelancere og remote ansatte. Og så tjener bureauet – i modsætning til de første år – penge. Faktisk forventer Nicolai Vittrup en tocifret millionomsætning i 2020.
Nyt bureau vil gå til filmen
Brødrene Imad og Iyad Mohammed har åbnet op for et nyt kreativt bureau, der vil være film- og biograforienteret. The Creative Popcorn Agency, som bureauet er blevet døbt, kommer ifølge en pressemeddelelse til at tilbyde kreative kommunikationsløsninger, som forbinder premierefilm, biografnyheder og produkter med det biografglade publikum.
Iyad Mohammed og Imad Mohammed.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM