Mission Portfolio 1000X625

03/08/2020

Bureaunyt uge 32

Instagramside skal gøre reklamestuderendes porteføljer bedre, og nyt bureau vil henvende sig til film- og biografmarkedet.

Instagramsiden ‘Mission Portfolio’ skal hjælpe reklamestuderende
To kreative, Clare McNally og Magnus Mynderup-Bjørnshave, har lanceret en ny instagramside, @mission_portfolio, hvor reklamestuderende kan hente inspiration og få tips og tricks til deres portefølje.¨

Du kan læse mere om projektet her

Thomas Bjerg, der har vundet flere priser, bl.a. ved Cannes Lions for Volkswagen og Ford, stifter et nyt bureau, der kommer til at have fokus på den community-tilgang, som ligger i Thomas Bjergs DNA.

Læs mere her.

Københavnsk webbureau fylder 5 år
Det københavnske webbureau Webamp fylder fem år. 

Nicolai Vittrup stiftede Webamp som 23-årig, og i dag tæller bureauet 12 ansatte plus en håndfuld freelancere og remote ansatte. Og så tjener bureauet – i modsætning til de første år – penge. Faktisk forventer Nicolai Vittrup en tocifret millionomsætning i 2020.

Nyt bureau vil gå til filmen
Brødrene Imad og Iyad Mohammed har åbnet op for et nyt kreativt bureau, der vil være film- og biograforienteret. The Creative Popcorn Agency, som bureauet er blevet døbt, kommer ifølge en pressemeddelelse til at tilbyde kreative kommunikationsløsninger, som forbinder premierefilm, biografnyheder og produkter med det biografglade publikum.


Iyad Mohammed og Imad Mohammed.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM