31/07/2019
Bureaunyt uge 31
Hesehus har vundet byggemarkedskæde.
Den sønderjyske byggemarkedskæde Davidsen A/S har valgt Hesehus som ny e-handelssamarbejdspartner.
Opgaven for Hesehus er at lave en ny B2B-løsning med bl.a. en ny webshop, der gør varebestilling, administration og projektstyring nemmere end tidligere.
For adm. direktør Henrik Clausen fra Davidsen A/S er teknologi et konkurrenceparameter:
”Vi sætter nu fart på investeringer, der skal styrke vores tilstedeværelse på det vigtige erhvervsmarked og føre til udvikling af nye, digitale værktøjer til håndværkerne. Digitalisering er et vigtigt område i byggeriet, og der er ingen tvivl om, at digital teknologi for mange vil blive afgørende for konkurrenceevnen fremover. Med den nye B2B-webshop vil vi kunne hjælpe og understøtte vores erhvervskunder med netop det fx i form af lettere varebestilling, administration og projektstyring.”
Davidsen A/S købte i juni i år Optimera-kæden (tidl. DHL Træ & Byg) af Saint-Gobain Distribution Denmark A/S og blev dermed det tredjestørste byggemarked i Danmark med godt 1000 medarbejdere og en samlet omsætning på over 2,5 mia. kr. årligt.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM