Visit Færøerne

09/06/2020

Bureaunyt uge 24

Nyt fra bureauverdenen. Læs bl.a. om kampagnen #FærøerneFindes, og Silvans konsolidering af budgetter hos OMD.

Færøsk kampagne lavet som drilleri – og fordi det var vigtigt
Færøerne blev ikke nævnt ved statministerens pressemøde d. 29. marts. Det gjorde Norge, Tyskland og Island til gengæld. Visit Faroe Islands svarer nu tilbage med en ny kampagne med navnet #FærøerneFindesFaktisk. Se den her

Silvan samler budgetter hos OMD
Silvan konsoliderer sine marketing- og mediebudgetter hos mediebureauet OMD. Silvan og OMD er ikke nye for hinanden, men har de seneste to et halvt år arbejdet sammen om at omstille sig til den digitale virkelighed. Læs mere her

Nyt brandunivers for Hanegal skal hylde pionerånden
Hanegal vil gerne udfordre det etablerede og gøre det muligt for danskerne at spise kød med sund fornuft. Og det skal et nyt brandunivers udviklet sammen med designbureauet Everland forsøge at opnå. Det nye design skal bygge videre på Hanegals pionerånd og skærpe brandpositionen. Læs mere her

Tidligere marketingchef i Gyldendal stifter bureau
Tidligere marketingchef i Gyldendal Forlag Loa Brix har stiftet bureauet Connectyou sammen med iværksætter og fotograf Gitte Christensen. Det har fokus på purpose based marketing og ydelserne spænder fra strategisk rådgivning over content marketing til digital markedsføring og kampagner.

Læs mere her.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM