Irma X Republica 1200

26/05/2020

Bureaunyt uge 22

Irma og Republica har succes med kampagne for små producenter, Templafy og Pentia køber op og Wethink lander ny kunde.

Irma-kampagne fordobler små producenters salg
I et samarbejde mellem Irma og det Coop-ejede bureau Republica opstod idéen om at hjælpe de små fødevareproducenter, som stod til at miste omsætning på bl.a. caféer og restauranter. De lancerede derfor kampagnen #TænkSmåt, der sætter fokus på de små producenter i Irma. Kampagnen har allerede nu fordoblet producenternes salg. Læs mere her

Templafy opkøber Napp
Opkøbet vil udvide Templafys platform til dokumentoprettelse og give brugerne større mulighed for at samarbejde. Læs mere her

WeThink skal hjælpe New Nordic med at sælge kosttilskud
New Nordic har valgt Wethink som samarbejdspartner. Sammen skal de eksekvere reklamefilm for at øge salget af naturbaserede kosttilskuds produkter. Læs mere her.

Pentia opkøber Inovo
Opkøbet af Inovo skal styrke Pentia som et digitalt forretningshus. De vil desuden få en tilstedeværelse i Jylland, hvor Inovos direktør overtager ansvaret for markedet. Læs mere her

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM