
26/05/2020
Bureaunyt uge 22
Irma og Republica har succes med kampagne for små producenter, Templafy og Pentia køber op og Wethink lander ny kunde.
Irma-kampagne fordobler små producenters salg
I et samarbejde mellem Irma og det Coop-ejede bureau Republica opstod idéen om at hjælpe de små fødevareproducenter, som stod til at miste omsætning på bl.a. caféer og restauranter. De lancerede derfor kampagnen #TænkSmåt, der sætter fokus på de små producenter i Irma. Kampagnen har allerede nu fordoblet producenternes salg. Læs mere her.
Templafy opkøber Napp
Opkøbet vil udvide Templafys platform til dokumentoprettelse og give brugerne større mulighed for at samarbejde. Læs mere her.
WeThink skal hjælpe New Nordic med at sælge kosttilskud
New Nordic har valgt Wethink som samarbejdspartner. Sammen skal de eksekvere reklamefilm for at øge salget af naturbaserede kosttilskuds produkter. Læs mere her.
Pentia opkøber Inovo
Opkøbet af Inovo skal styrke Pentia som et digitalt forretningshus. De vil desuden få en tilstedeværelse i Jylland, hvor Inovos direktør overtager ansvaret for markedet. Læs mere her.
Relaterede artikler


Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.

Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.

Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM