25/05/2021
Bureaunyt uge 21
Dansk bureau rebrander global platform, Vertica vandt E-handelsprisen for bureauer, og Anthon Berg sender marcipanbrød til corona-køen.
Dansk bureau rebrander global platform
Discord begyndte som en kommunikationsplatform for gamere. Nu er den mere end kun dét for sine 150 mio. brugere, og den fortælling er drevet strategisk og kreativt fra København.
Her er vinderne af E-handelsprisen 2021
Vertica løb med prisen for 'Bedste e-handelscase' for samarbejdet med Søstrene Grene. Den helt store vinder løb med hovedprisen og to andre priser.
Anthon Berg sender marcipanbrød til corona-køen
I en ny aktiveringskampagne fortsætter Anthon Berg ned ad det historiske spor og deler marcipanbrød ud til folk, der venter i kø. Initiativet skal hjælpe butiksejere med at forsøde ventetiden for deres kunder, der på grund af corona-hensyn må stå i kø.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM