Havrefras 1200X

03/05/2022

Bureaunyt uge 18

Havrefras fokuserer på lyden i ny kampagne, direktører fra Zupa Zite udgiver bog om in-housing, nyt digitalbureau, To danske bureauvindere ved The Drum Search Awards, og Louis Nielsen vender tilbage til ‘Sku ha’ gået til’ efter coronapause.

Direktører fra Zupa Zite udgiver bog om in-housing
Peer Brændholt og Kasper Sierslev, der er hhv. CEO og CCO i virksomheden Zupa Zite, der er specialiseret i at opbygge og drive in-housebureauer, er aktuelle med en bog om in-housing. 

Win-Win-House, hedder bogen, der ifølge forfatterne skal fungere som den guide, de selv stod og manglede, da de begyndte at arbejde med at in-house marketingafdelinger for snart 10 år siden.

Bogen er baseret på de erfaringer, de har fået gennem de sidste 15 år, hvor de har arbejdet med at in-house marketing for virksomheder som Saxo Bank, Grundfos, GN Hearing og Georg Jensen. 

“Der er gemt et lille 'in-house' i bogens titel. Det er nok tydeligt, at vi tror på en løsning, hvor man tager det bedste fra in-housing, når det kommer til nærhed, produkt- og brandviden samt agilitet både i forhold til virksomheden, brandet og dataen. Men samtidig ved vi, at der er ting, som man ikke skal gøre in-house,” siger Peer Brændholt, der sammen med Kasper Sierslev beskriver både fordele og ulemper ved begge modeller i bogen. Han tilføjer: “Det vigtige er at finde ud af hvor, hvornår og hvordan man bør bringe eksterne bureauer i spil.”

I bogen beskriver forfatterne de modeller, som kan genbruges på tværs af brancher, virksomhedstyper og -størrelser. De har gennem deres eget arbejde med in-housebureauer erfaret, at 80-85 % af selve processerne er de samme. Derudover er bogen rig på cases, data og konkrete eksempler på, hvordan man i praksis kan arbejde med at bygge et in-housebureau, der hiver de rigtige kompetencer ind de rigtige steder i processen.


Win-Win-House forhandles i Bog&idé, Saxo.com og på Amazon.com

Nyt digitalbureau
Et nyt digitalbureau ved navn Plenty Media har set dagens lys. Stifterne er vennerne Peter Blæsbjerg Trebbien og Mikkel Gudiksen, der begge har en fortid som undervisere på Kursusfabrikken. 

Plenty Media vil hjælpe virksomheder med at skabe maksimal værdi for kunder gennem digitale indsatser. 

Peter Blæsbjerg Trebbien har tidligere været account executive hos Dream Broker og. konsulent hos Chart Five. Han har en kandidat i business administration and organisational communication fra CBS.

Mikkel Guddiksen har tidligere været digital rådgiver hos Sunrise. Han er uddannet kandidat communication & marketing fra CBS.

Havrefras fokuserer på lyden i ny kampagne
Morgenmadsbrandet er ude med en kampagne, der sætter fokus på lyden af produktet.

Se filmene og læs mere her.

To danske bureauvindere ved The Drum Search Awards
De to danske bureauer iProspect og s360 hentede en award ved The Drum Search Awards.

Læs mere her.

Louis Nielsen vender tilbage til ‘Sku ha’ gået til’ efter coronapause
Optikerkæden vender tilbage til sit 20 år gamle slogan efter en treårig pause under corona. Kampagnen er udviklet internt.

Se filmene og læs mere her.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM