22/03/2022
Bureaunyt uge 12
Ny kampagne gør opmærksom på, at danskere er ‘europamestre’ i skrald, Clever vælger nyt reklamebureau, Bayer vil igen få unge i tale om prævention, ny kampagne sætter fokus på investeringer i solenergi, og ny brandidentitet for bSocial.
Ny brandidentitet for bSocial
bSocial er ikke længere navnet på det, der i dag hedder BeSocial. Identiteten for det nye BeSocial vil fremover lægge mere vægt på at fortælle fængende historier for mode-, bolig- og livsstilbrands gennem annoncer på sociale medier. Derudover vil BeSocial i følge dem selv, forvandle sociale medier til direkte salgskanaler.
Ny kampagne gør opmærksom på, at danskere er ‘europamestre’ i skrald
Det er ikke alle førstepladser, vi kan være stolte af', hedder kampagnen, som gør opmærksom på, at danskerne udleder mere affald end noget andet folkefærd i Europa. Isaac Production har hjulpet Danmarks Naturfredningsforening med kampagnen.
Bayer vil igen få unge i tale om prævention
Bayer lancerer for tredje gang en kampagne, der skal få de unge til at tale om prævention. Igen bruges influencere til at få tag i de unge, og Splay One er bureauet bag.
Ny kampagne sætter fokus på investeringer i solenergi
Et relativt ukendt solcelleinvesteringsselskab går for første gang på tv. To freelance kreative har hjulpet med kampagnen.
Clever vælger nyt reklamebureau
Efter en pitchrunde har Clever, der laver ladestandere til elbiler, valgt Another som reklamebureau. Another skal hjælpe med branding, kendskab og kampagner.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM