Europamestre I Skrald 1200X

22/03/2022

Bureaunyt uge 12

Ny kampagne gør opmærksom på, at danskere er ‘europamestre’ i skrald, Clever vælger nyt reklamebureau, Bayer vil igen få unge i tale om prævention, ny kampagne sætter fokus på investeringer i solenergi, og ny brandidentitet for bSocial.

Ny brandidentitet for bSocial
bSocial er ikke længere navnet på det, der i dag hedder BeSocial. Identiteten for det nye BeSocial vil fremover lægge mere vægt på at fortælle fængende historier for mode-, bolig- og livsstilbrands gennem annoncer på sociale medier. Derudover vil BeSocial i følge dem selv, forvandle sociale medier til direkte salgskanaler.

Ny kampagne gør opmærksom på, at danskere er ‘europamestre’ i skrald
Det er ikke alle førstepladser, vi kan være stolte af', hedder kampagnen, som gør opmærksom på, at danskerne udleder mere affald end noget andet folkefærd i Europa. Isaac Production har hjulpet Danmarks Naturfredningsforening med kampagnen.

Læs mere her.

Bayer vil igen få unge i tale om prævention
Bayer lancerer for tredje gang en kampagne, der skal få de unge til at tale om prævention. Igen bruges influencere til at få tag i de unge, og Splay One er bureauet bag.

Læs mere her.

Ny kampagne sætter fokus på investeringer i solenergi
Et relativt ukendt solcelleinvesteringsselskab går for første gang på tv. To freelance kreative har hjulpet med kampagnen.

Læs mere her.

Clever vælger nyt reklamebureau
Efter en pitchrunde har Clever, der laver ladestandere til elbiler, valgt Another som reklamebureau. Another skal hjælpe med branding, kendskab og kampagner.

Læs mere her.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.

En del af GRAKOM