Everland Partnere 680

11/12/2019

Navnenyt uge 50

Everland udvider partnergruppen, Valtech henter medarbejder fra Lego, direktør til både ny enhed hos Aller og til Relationspeople og nye marketingansvarlige hos Usertribe, HP og IT Optimiser. Læs flere navnenyheder her.

Everland udvider partnergruppen
Everland udvider partnergruppen fra fire til fem med svenske Carl Johan Larsson. Han kom til bureauet for godt et år siden som design lead. Partnergruppen består nu af Thomas Gamst (CEO), Mikael Tonning (executive design director), Ronnie Erik Greve (executive client director), Christian Moe Halsted (executive strategy director) og altså Carl Johan Larsson (creative director).

Ronnie Erik Greve, Mikael Tonning, Carl Johan Larsson, Thomas Gamst, Christian Moe Halsted

Fra borgmesterkontor til Lego
Fra januar skifter Mikkel Holm-Pedersen et job som chefkonsulent på Odense borgmesterkontor ud med et job hos Lego. Her skal han med titel som senior manager arbejde med bæredygtighed i Lego Groups government & public affairs strategiteam.

Fra Lego til Valtech
Efter knap 13 år hos Lego har Sune Broström valgt at takke ja til et job som team lead & senior digital projektleder hos Valtech. Sune er uddannet international multimedia designer fra Erhvervsakademi Aarhus.

Udnævnelse til direktør
Relationspeople har udnævnt Sofie Desmareth Riemann til direktør. Hun bliver dermed en del af direktionen sammen med Kristoffer Kej og Kristian Eiberg. Sofie har været hos Relationspeople siden 2013. Før det var hun hos Morsing PR. Hun er uddannet cand.comm i kommunikation og dansk fra RUC.

Sofie Desmareth Riemann

Direktør for nyoprettet enhed under Aller Media
Digital Transformation er navnet på en ny enhed under Aller Media. Til at lede denne enhed har man hentet Lars Kroløkke fra egne rækker. Han har været hos Aller Media i knap seks år, senest som Head of business projects. Ny titel bliver direktør.

Tilbage til Berlingske Media
Stephanie Schaltz vender tilbage til Berlingske Media efter en kortere periode hos HK Danmark som digital dialogkonsulent. Hendes nye rolle bliver som projektleder i Advertising, Native & Creative, hvor hun skal lede kampagneforløbene på kommercielle native samarbejder med udgangspunkt i B.T, Berlingske, Euroinvestor og Weekendavisen. Stephanie har en PBA i international Marketing Management fra Copenhagen Business Academy.

CMO til Usertribe
Den tidligere partner hos Kunde & Co, Gregers Mikkelsen, er ansat som CMO hos Usertribe. Gregers skal stå for den globale positionering af Usertribe til at blive ”den førende platform til at drive kundeorienteret innovation og værdiskabelse”. Han kommer senest fra Zentabox, som han selv har stiftet og var adm. dir.

Marketingansvarlig til IT Optimiser
Mia Esper-Andersen Zielke er startet som marketing- og eventansvarlig hos IT Optimiser. Hun kommer fra et job som marketingkoordinator hos Eiva og har en  master i Corporate Communication fra Aarhus Universitet.

Mia Esper-Andersen Zielke

Chef for print marketing hos HP
Christian Ulrich er udnævnt som head of print marketing for Nordeuropa hos HP. Han har været ansat hos HP i omkring 13 år. Christian har en bachelor i international business fra CBS.

Hvis du vil med i Navnenyt eller har ansatte, der er relevante at nævne, så send mig info på po@creativeclub.dk – gerne inkl. et foto på min. 680 pixels i bredden.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM