Thomas Kolster 1200X (1)

23/11/2021

Navnenyt uge 47

Dansker bliver juryleder ved D&AD, client director til UM Nordic, tidl. bureaudirektør bliver marketing- og kommunikationschef hos Madkastellet, marketingchef til Zuuvi, direktør til OMD, marketingchef til Semler, nye folk til Bibs, Ydeplus og Impact, samt forfremmelser i Daman og GroupM.

Client director til UM Nordic
Jacob Munk er ansat som client director hos UM. Han kommer fra Carat, hvor han var client manager. Tidligere har han bl.a. været partner & senior client director i Face Media. 

Jacob Munk er uddannet bachelor i international virksomhedskommunikation fra SDU og HD i business administration fra CBS.

Thomas Kolster bliver juryleder ved D&AD
Thomas Kolster, der er stifter og creative director i Goodvertising Agency, skal stå i spidsen for Impact Award-kategorien ved D&AD. Han har været jurymedlem og en del af D&AD siden 2017. 

Tidligere har Thomas Kolster bl.a. været jurymedlem i SDG-kategorien ved Cannes, bestyrelsesmedlem i Creative Circle og stifter og kreativ direktør på bureauet Inkognitocph.


Thomas Kolster

Forfremmelse til CMO i Daman
Sara Minelli er forfremmet til CMO hos Daman. Hidtil har hun været ansat som marketing manager. 

Tidligere har hun bl.a. været marketing specialist hos 2030 Builders.

Hun er uddannet kandidat i international marketing and management fra CBS.


Sara Minelli

Senior manager til Impact
Anders Stentebjerg er ansat som senior manager, alliances & partnerships hos Impact Commerce. Han kommer fra Ka-Ching, hvor han var partner og CMO.

Tidligere har han bl.a. været global partner manager for Ucommerce, senior frontend developer hos Co3 Webbureau, design & partner manager hos Umbraco og grafisk designer hos Stærk Reklamebureau. 


Anders Stentebjerg

Marketingchef til FTZ Autodele & Værktøj
Rico Priesner er ansat som CMO i FTZ Autodele & Værktøj. Han har senest været selvstændig konsulent inden for forretningsudvikling, digital marketing & CRM. 

Tidligere har han bl.a. været marketing and concept manager hos Solar Danmark og marketingchef i Saint-Gobain Distribution Denmark.


Rico Priesner

Tidl. bureaudirektør bliver marketing- og kommunikationschef hos Madkastellet
Nikolaj Buchard er ansat som marketing- og kommunikationschef hos Madkastellet. Han kommer fra en stilling som kommunikationschef hos Food Organisation of Denmark.

Tidligere har han bl.a. været CEO i Halo.agency, CEO i Burson-Marsteller, CCO i Geelmuyden.Kiese og direktør og partner i Mannov.

To medarbejdere til Opening
Henriette Eleonora Nygaard er ansat som art director i bureauet Opening, der specialiserer sig i foodservice-branchen.

Tidligere har hun været bl.a. junior creative hos Uncle Grey og grafisk designer hos Zetland.

Henriette Eleonora Nygaard har en bachelor i grafisk design og kommunikation fra Skolen for Visuel Kommunikation.


Henriette Eleonora Nygaard

Jannie Tychesen er ansat som projektleder. Hun kommer fra Markant, hvor hun sad som senior project manager.

Tidligere har hun bl.a. været account director hos Uncle Grey, senior account manager hos Hjaltelin Stahl og group account manager hos Patchwork Group.


Jannie Tychesen

Marketingchef til Semler 
Mia Skjoldstrand starter i januar som marketingchef for Lamborghini og Bentley i Danmark hos Semler Premium. Hun kommer fra Estate Media, hvor hun var konferencechef.

Tidligere har hun bl.a. været marketing & event manager hos Dansk Annoncørforening, head of Danish Digital Award og været relation manager hos Semler. 


Mia Skjoldstrand

Forfremmelse i GroupM
Alexandra Maria Munk er forfremmet til senior SEO strategy specialist hos GroupM Danmark. Hun har hidtil været SEO specialist. 

Tidligere har hun bl.a. været digital marketing consultant hos No Zebra og marketingkonsulent hos Moment Consulting.

Hun er uddannet kandidat i marketing fra CBS.

Senior project manager til Ydeplus
Nanna Ann Pedersen er ansat som senior project manager hos Ydeplus. Hun har senest været selvstændig creative director. 

Tidligere har hun bl.a. været producer hos Hood Agency, project manager hos Lyne & Lindberg Group og fotoansvarlig og marketing team leader for Noisy May hos Bestseller. 


Nanna Ann Pedersen

Regional sales manager til Bibs
Michael Bech-Bruun er ansat som regional sales manager med ansvar for APAC hos Bibs. Han har senest været selvstændig konsulent inden for forretningsudvikling og salg. 

Tidligere har han bl.a. været general manager for Ecco med ansvar for Mellemøsten, general manager for House of Amber Menat i Dubai, sales & marketing manager for Inspire Fashion og managing partner i First Edition. 

Marketingchef til Zuuvi
Jacob Wolf Frandsen er ansat som marketingchef hos Zuuvi. Han kommer fra Sunrise, hvor han var digital consultant.

Han er uddannet professionsbachelor i international sales and marketing manager fra Copenhagen Business Academy.


Jacob Wolf Frandsen

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM