Hanne Damsgaard

11/10/2022

Navnenyt uge 41 2022

Marketingchef til Altana, ny partner hos Kompas Kommunikation, designdirektør til Impact, pressechef til Noble Corporation
digital tekstforfatter til Ikano Bolig og marketingchef til Immeo.

Marketingchef til Altana
Hanne Damsgaard
er ny head of communications & marketing hos Altana. Hun kommer fra TV 2, hvor hun var ansat som brand manager for TV 2 Zulu og TV 2 Underholdning i TV 2 Marketing i syv år. Før det var hun strategic activation manager i Group M samt creative project manager hos det daværende bureau Very.


Hanne Damsgaard

Kompas udvider partnerkredsen  
Lotte Christensen
er ny partner hos Kompas Kommunikation. Hendes titel er senior rådgiver og HR-Chef og startede hos Kompas Kommunikation for 11 år siden som praktikant.

Partnerkredsen udvides dermed fra tre til fire, de øvrige partnere er Camille Aulkær Andersen, Thomas Hartvig og Bo Falsig.


Lotte Christensen underskriver papirerne til medejerskab af Kompas

Impact henter designdirektør fra Frog Design
Med titel af group customer experience director har det digitale konsulenthus Impact ansat Per Önnemyr. Han kommer fra svenske Frog Design, hvor han var studiechef og designdirektør. Før det var han bureauchef i Idean Sweden. 

Hans opgave hos Impact bliver bl.a. at stå i spidsen for at drive innovative kundeoplevelser.

 
Per Önnemyr

Digital tekstforfatter til Ikano Bolig
Anne Yde Eriksen
er ansat i en ny stilling som digital copywriter hos Ikano Bolig. Hun skal bidrage til at formidle, at Ikano Bolig udvikler boligområder med fokus på fællesskaber, hvor værdier som nærvær er i fokus. Det skal ske gennem Ikano Boligs digitale kommunikation.   

Anne Yde Eriksen kommer fra en stilling som tekstforfatter hos Coop, og har en kandidatgrad i kommunikation fra Aalborg Universitet.


Anne Yde Eriksen

Marketingchef til Immeo
Søren Holritzer tiltrådt som marketing director hos IT-konsulenthuset Immeo. Han skal være med til at cementere Immeos position som det førende IT konsulenthus inden for digitale forretningsløsninger, bl.a. ved at kommunikere de løsninger, der er skabt for Immeos kunder.

Søren kommer fra en stilling som marketingchef for PwC Danmarks online tilstedeværelse og har været marketingchef hos digitalbureauet Impact, digital ansvarlig for Nykredit Mægler samt nordisk marketingansvarlig for EY’s skatteforretning.


Søren Holritzer

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM