11/10/2022
Navnenyt uge 41 2022
Marketingchef til Altana, ny partner hos Kompas Kommunikation, designdirektør til Impact, pressechef til Noble Corporation
digital tekstforfatter til Ikano Bolig og marketingchef til Immeo.
Marketingchef til Altana
Hanne Damsgaard er ny head of communications & marketing hos Altana. Hun kommer fra TV 2, hvor hun var ansat som brand manager for TV 2 Zulu og TV 2 Underholdning i TV 2 Marketing i syv år. Før det var hun strategic activation manager i Group M samt creative project manager hos det daværende bureau Very.
Hanne Damsgaard
Kompas udvider partnerkredsen
Lotte Christensen er ny partner hos Kompas Kommunikation. Hendes titel er senior rådgiver og HR-Chef og startede hos Kompas Kommunikation for 11 år siden som praktikant.
Partnerkredsen udvides dermed fra tre til fire, de øvrige partnere er Camille Aulkær Andersen, Thomas Hartvig og Bo Falsig.
Lotte Christensen underskriver papirerne til medejerskab af Kompas
Impact henter designdirektør fra Frog Design
Med titel af group customer experience director har det digitale konsulenthus Impact ansat Per Önnemyr. Han kommer fra svenske Frog Design, hvor han var studiechef og designdirektør. Før det var han bureauchef i Idean Sweden.
Hans opgave hos Impact bliver bl.a. at stå i spidsen for at drive innovative kundeoplevelser.
Per Önnemyr
Digital tekstforfatter til Ikano Bolig
Anne Yde Eriksen er ansat i en ny stilling som digital copywriter hos Ikano Bolig. Hun skal bidrage til at formidle, at Ikano Bolig udvikler boligområder med fokus på fællesskaber, hvor værdier som nærvær er i fokus. Det skal ske gennem Ikano Boligs digitale kommunikation.
Anne Yde Eriksen kommer fra en stilling som tekstforfatter hos Coop, og har en kandidatgrad i kommunikation fra Aalborg Universitet.
Anne Yde Eriksen
Marketingchef til Immeo
Søren Holritzer tiltrådt som marketing director hos IT-konsulenthuset Immeo. Han skal være med til at cementere Immeos position som det førende IT konsulenthus inden for digitale forretningsløsninger, bl.a. ved at kommunikere de løsninger, der er skabt for Immeos kunder.
Søren kommer fra en stilling som marketingchef for PwC Danmarks online tilstedeværelse og har været marketingchef hos digitalbureauet Impact, digital ansvarlig for Nykredit Mægler samt nordisk marketingansvarlig for EY’s skatteforretning.
Søren Holritzer
Relaterede artikler
Navnenyt uge 50 2022
Nye medarbejdere til Roskilde Festival, Oak Digital, Ebiquity, Raundahl & Moesby, Audika, Forét, TicTac Learn Group, FDM, Adobe, Have Kommunikation & PR, Effector Ikano Bolig, otte forfremmelser og en ansættelse hos Obsidian Digital, Everland udvider bestyrelsen og to kreative brødre går sammen.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM