Thomas Ørum 1200X

22/09/2021

Navnenyt uge 38

Tidl. Grey-direktør bliver creative director hos Kayak, CMO til Intersport, vice president of product, global partnerships til Brandwatch, partner brand specialist til Just Eat, samt nye folk hos Granyon, Fern, Digital PR, Det Nordjyske Mediehus og Heymedia.

Tre nyansættelser hos Granyon
Frédéric Dilé er ansat som creative technologist hos Granyon, hvor han skal arbejde med at skabe kreative, teknologiske løsninger til websites og fysiske installationer. Han kommer fra Hello Great Works, hvor han også var creative technologist.

Tidligere har han arbejdet som senior art director hos McCann Copenhagen og som freelance.


Frédéric Dilé

Ida Elisabeth Jensen er ansat som junior digital designer hos Granyon, hvor hun skal være med til at skabe interaktive digitale oplevelser.

Ida Elisabeth Jensen er uddannet kandidat i visuel kommunikation fra Det Kongelige Danske Kunstakademi.


Ida Elisabeth Jensen

Ida Thorning Ellegaard er ansat som junior content manager hos Granyon.

Hun er uddannet kandidat i kulturformidling og kommunikation fra Københavns Universitet.


Ida Thorning Ellegaard

Marketing manager til Hvidbjerg Strand Feriepark
Malene Nielsen er fra 1. oktober ansat som marketing- og eventmanager hos Hvidbjerg Strand Feriepark. Hun har senest været senior marketing manager hos Norlys. 

Tidligere har hun bl.a. været assistent for salgsdirektøren hos Fiberline Composites og marketing manager hos Styropack.

Tre nye medarbejdere til Fern
Mikkel Kastberg er ansat som executive producer hos produktionsselskabet Fern. Han kommer fra Vice Virtue, hvor han var executive producer og produktionschef for Vice Media.

Tidligere har han bl.a. været producer hos Attention Film og drevet sit eget produktionsselskab i New York. 


Mikkel Kastberg

Udover Mikkel Kastberg som er ny i Fern.film har Ferns fotoafdeling, Fern.photo, også oprustet med de to still-fotografer Lasse Bech Martinussen og Dennis Morton.

Lasse Bech Martinussen kommer fra en stilling som selvstændig freelancefotograf. Tidligere har han bl.a. været project manager og brand consultant hos e-Types og Kontrapunkt.

Dennis Morten har tidligere været selvstændig freelancefotograf. Han er uddannet bachelor i fotografi fra DMJX.

CMO til Intersport
Thomas Grøndahl er ansat som CMO - head of digital and marketing hos Intersport Danmark. Han kommer fra en stilling som kommerciel digital chef hos Jysk Fynske Medier. 

Thomas Grøndahl har været hos Jysk Fynske Medier siden 2011, hvor han startede som salgskonsulent (dengang: Fynske Medier). 

Han er uddannet kandidat i international virksomhedsudvikling fra SDU i Kolding. 

Business director til MediaTrader
Daniel Kürstein er tiltrådt som business director hos mediebureauet MediaTrader. Han kommer fra Mortang Advokater, hvor han var salgschef. 

Tidligere har han bl.a. været kommunikationschef hos Group Online (tidl. Danaweb) og key account manager hos Radio 100FM.


Daniel Kürstein

Kommunikationskonsulent til Digital PR
Tobias Mosegaard Holm er ansat som kommunikationskonsulent i PR- og marketingbureauet Digital PR med hovedkontor i Silkeborg. Han kommer fra Nordic Game Supply, hvor han var event manager. 

Tobias Mosegaard Holm er uddannet markedsføringsøkonom fra Erhvervsakademi Aarhus. 


Tobias Mosegaard Holm

Fra Ace Sports Media tilbage til Det Nordjyske Mediehus
Søren Henriksen vender efter en periode som COO hos Ace Sports Media tilbage til Det Nordjyske Mediehus, hvor han tiltræder som performance marketing & SEO manager. Sidst var han ansat som abonnementschef. 

Tidligere har han bl.a. været online marketing specialist hos Spilnu.dk, online marketing specialist hos Boxit og web coordinator hos Waoo!. 

Han er uddannet kandidat i project management and web analytics fra Aalborg Universitet. 

Tidl. Grey-direktør bliver creative director, EMEA marketing hos Kayak
Thomas Ørum er ansat som creative director, EMEA marketing hos Kayak, der bl.a. står bag Momondo. Her har han været tilknyttet som freelance creative producer siden januar.

Tidligere har Thomas Ørum været bl.a. COO & Partner i WDP Berlin, creative director hos Zalando Marketing Services, CCO hos Trampoline og CEO & ECD hos Greyworks. 


Thomas Ørum

Fem nye medarbejdere til Heymedia
Claus Skårup Christensen er ansat som senior media planner. Han kommer fra en stilling som head of digital sales hos Heymate. Tidligere har han bl.a. været senior account executive hos Concept og head of key accounts hos DBA.

Mikkel Højager Jacobsen er ansat som head of SEM. Han kommer fra KompetenceKanalen, hvor han var SEM specialist. Tidligere har han været bl.a. PR- og contentmedarbejder hos Better.dk og contentmanager hos Arod Media. 

Han er uddannet kandidat i kommunikation fra Aalborg Universitet. 

Mike Møldrup Hamborg er tiltrådt som grafiker. Han er uddannet mediegrafiker fra Aalborg Tech og C.F. Møller Architects. 

Cecilie Maria Kjærgaard er ansat som associate paid social specialist. Hun er under uddannelse som markedsføringsøkonom fra Erhvervsakademi Aarhus. 

Johannes Tabrizi-Christensen er også ansat som associate paid social specialist hos Heymedia. Han har tidligere været selvstændig indenfor digital marketing.

Tilbage til Peytz
Kristoffer Arrild vender efter over 3 år som senior technical architect hos Kristeligt Dagblad tilbage til Peytz, hvor han var ansat som senior technical architect. Nu er han tiltrådt som enterprise solutions architecht. 

Tidligere har han bl.a. været head of IT hos Clio og webudvikler hos Forbrugerrådet. 

Han er uddannet kandidat i filosofi fra Københavns Universitet. 

Seniorkommunikationsrådgiver til Grønbech
Tom Espensen er ansat som seniorkommunikationsrådgiver hos Grønbech PR og kommunikation. De seneste ni år har han været selvstændig kommunikationsrådgiver.

Tidligere har Tom Espensen bl.a. været kommunikations- og marketingdirektør i BEC og inden da kommunikationschef hos hhv IBM og HTS.


Tom Espensen

Partner brand specialist til Just Eat
Rikke Pernille Petersen er tiltrådt som ny partner brand specialist med ansvar for Danmark og Norge hos Just Eat. Hun skal stå for den daglige ledelse af kommunikation til restaurantpartnere i Danmark og Norge og vil fremover have sin daglige gang på Just Eats hovedkontor i Amsterdam. 

Hun kommer fra Red Bull, hvor hun var brand specialist.

Hun er uddannet bachelor i international sales and marketing management fra Copenhagen Business Academy.


Rikke Pernille Petersen

Dansker bliver VP of product, global partnerships i Brandwatch
Mikael Lemberg er tiltrådt som vice president of product, global partnerships i Brandwatch i Austin, Texas. Han kommer fra samme stilling i Falcon.io i Austin, der tidligere på måneden fusionerede med Brandwatch.

Tidligere har Mikael Lemberg været bl.a. director of product ecosystem i den danske del af Falcon.io, global product specialist hos Sitecore, director of product innovation hos Komfo og client partner for danske kunder hos Facebook.


Mikael Lemberg

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM