Marie Hammershøy Boye

14/08/2019

Navnenyt uge 33

Få en update på seneste nyt om navne i bureaubranchen.

To bureaufolk stifter Amazon-bureau

To danske branchefolk - Ulrik Grevenkop-Castenskiold og Michael Chabert - har sammen med det hollandske moderselskab Maze-One.com B.V. stiftet Maze-One Nordic. Det er et bureau, der specialiserer sig i at hjælpe kunder med at udnytte Amazons produkter.

Ulrik Grevenkop-Castenskiold kommer fra bureauet 3dimensions, som han selv har stiftet. Desuden har han været CEO i mediebureauet Orchestra, samt managing director hos Data Intelligence.

Michael Chabert kommer fra et job som commercial director hos Adform. Tidligere har han været vicepresident hos Specific Media samt været ansat hos Dwarf.

Fra Loft 37 til Another CPH

Maria Handberg er startet som client lead & operations manager hos Another CPH. Hun kommer fra Loft37, hvor hun har været i over 10 år, senest som project manager director. Før det var hun hos Framfab.

Ny pr- og kommunikationsrådgiver til Public Image

Marie Hammershøy Boye, 37, skal som ny pr- og kommunikationsrådgiver hos Aalborg-bureauet Public Image bl.a. hjælpe med at sikre kunderne positiv synlighed i pressen og rådgive om forskellige kommunikationsdiscipliner.

Marie Hammershøy Boye, der senest kommer fra en stilling som chefkonsulent hos Publicity, er uddannet BA i international virksomhedskommunikation fra Aalborg Universitet og cand.ling.merc. i internationalt informationsarbejde fra Aarhus Universitet.

Mediacom ansætter account director

Julie Winther kommer til Mediacom fra OMD, hvor hun var client service manager. Tidligere har hun været brand & sponsor coordinator for Tuborg hos Carlsberg Danmark og product manager hos Peugeot Danmark.

Tre nye medarbejdere til Klausen + Partners

Klausen + Partners har ansat Mathias Caspersen som tekstforfatter. Han er udlært fra reklamebureauerne Hjaltelin Stahl og Rethink, og har arbejdet som tekstforfatter, konceptudvikler og strategiudvikler siden 2004. Mathias Caspersen kommer fra en periode som freelancer for bl.a. Oticon, Cisco, Berlingske og Novo Nordisk samt for en række københavnske bureauer.

Ny projektleder hos Klausen + Partners er Celina Lyst Thiesen. Hun har en bachelor i international business communications fra CBS og en master degree i brand development fra University of London. Senest kommer hun fra en stilling som digital specialist hos mediebureauet OMI.

Endelig har Klausen + Partners ansat Nikolai Smith-Jensen som web developer. Han er uddannet web-integrator, og har tidligere arbejdet som spiltester i Quebec, Madrid og Dublin.

To nye medarbejdere til Gotcha

Gotcha udvider medarbejderstaben med Nicolai Michiels Christiansen og Annika Hunt Bjerregaard. Annika Hunt Bjerregaard er ansat som digital content og specialist inden for sociale medier, mens Nicolai Michiels Christiansen er ansat som front-end udvikler.

B&Os nye head of global marketing communication er hentet internt

Med titel af head of global marketing communication, er Anders Buchmann blevet forfremmet fra en stilling som go-to market. Opgaven lyder på forretningsudvikling via brand marketing. B&O slog stillingen op for fire måneder siden, men endte altså med at ansætte internt.
Anders Buchmann har været hos B&O siden 2016, og har tidligere været på bureausiden, bl.a. Thinkhouse.

Ny CMO til Pento

Virksomheden Pento, der tilbyder automatiske lønsystemer, har netop ansat en ny CMO. Det er Christian Anders Jørgensen. Han får til opgave at få Pento ind på det engelske marked.

Christian Anders Jørgensen kommer fra Digital Wasabi, hvor han var stifter og CEO. Tidligere har han bl.a. arbejdet hos bl.a. SAS, JCI Denmark og Deducta.

Fra Bestseller til Danfoss

Katrine Falgren er startet som senior marketing automation consultant hos Danfoss.

Senest kommer hun fra Bestseller, og tidligere har hun i en årrække været projektleder for loyalitet & sociale medier hos TDC.

Ny kommunikationskonsulent har brug for digitalt bureau

Malene Lundahl er startet som kommunikationskonsulent hos Danmarks Lærerforening. En af hendes første opgaver er at sørge for et facelift af foreningens hjemmeside. Hun har derfor skrevet på LinkedIn, at hun søger et digitalt bureau til opgaven.

Malene Lundahl kommer fra et job som kommunikations- og pressemedarbejder hos Børne- og Socialministeriet.

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM