13/11/2019
Bureaunyt uge 46
No Zebra, Clienti, Storm & Goto, Pong og Kathart Interactive har hhv. lanceret sites, apps, blevet leadbureau og lavet design. Se her hvem der har gjort hvad.
No Zebra har lanceret nye sites for både skinetworks og Skousen
No Zebra har haft travlt med at lancere sites den senere tid. Bl.a. har bureauet lanceret nye sites for Danski A/S, Slopetrotter, Active Alps og Nortlander i tre lande. Bureauet har skabt en brandidentitet i de digitale design, så man kan se, at alle tre brands hører under hovedbrandet Skinetworks Aps. Se her: Danski.dk, nortlander.dk, nortlander.se, slopetrotter.dk, slopetrotter.se, slopetrotter.no og activealps.dk.
Samtidig har bureauet for Skousen lanceret nye mobiloptimerede sites til hver af de 60 butikker. Det har givet Skousens kunder den fordel, at de kan booke møder i de lokale butikker, se lokale tilbud, tiltag osv. Det betyder samtidig, at Skousen kan udvælge bestemte butikker, hvorfra man vil køre kampagner. Hver butik har samtidig muligheden for at selv at vælge, hvornår de vil køre kampagner.
Clienti er blevet nyt leadbureau på Ønskebørn
Clienti skal med udgangspunkt i Ønskebørns DNA skabe et stærkere fundament for kædens markedsføring, herunder de fysiske butikkers egne kanaler. Den overordnede opgave er at tydeliggøre, hvad Ønskebørn-brandet står for, og hvad kunderne kan forvente. Ønskebørn ønsker at stå med en stærkere position i markedet og at få en mere tilpasset markedsføring samt en mere effektiv opdeling af indsatserne.
Statens Museum for Kunst har fået hjælp fra designstudio
Det danske designstudio Storm & Goto er blevet valgt til en opgave for Statens Museum for Kunst (SMK). Designbureauet skal skabe et optimeret flow og gøre det nemmere for besøgende at finde rundt. Desuden skal Storm & Goto stå for nyt koncept og design.
Nyt bureau valgt til at lancere sundhedsapp
Sundhed.dk og Danske Regioner har valgt Pong til at lancere deres nye app: MinSundhed. App’en er et digitalt værktøj, der gør, at man altid kan have sine personlige sundhedsinformationer lige ved hånden. Pong er et nyt bureau, startet af Mikkel Elung, der er tidligere kreativ direktør hos Ogilvy og Brandhouse.
Ny strategi til Visit Greenland
Kathart Interactive har lavet en ny strategi for Visit Greenlands digitale univers. Fra en kompleks webplatform, der var dyr at vedligeholde, har man gået over til en åben platform, hvor flere opgaver kunne håndteres inhouse i Visit Grønland. Her fortæller Filip fra Visit Greenland om processen:
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM