Banknordik Drømmeskyen 1200X

10/11/2020

Bureaunyt uge 46

Isobar laver kampagne om drømme for BankNordik, RobinHus vælger bureau til at revitalisere sig, og Operate laver kampagne for statskontrolleret fiskerimærke.

Isobar hjælper BankNordik med kampagne om drømme
En ny kampagne fra BankNordik skal hjælpe danskerne med at gøre drømme til virkelighed. Isobar er bureauet bag, og Uitch Iscratch har lavet kampagnefilmen.

Læs mere her.

RobinHus vil revitalisere sig med nyt bureau
Mæglerkæden RobinHus vil revitalisere sit brand med en ny strategi og ny teknologi. RobinHus har valgt Orbit Red som nyt leadbureau til at hjælpe sig.

Læs mere her.

Operate laver kampagne for statskontrolleret mærke
Danmark har fået et nyt, statskontrolleret mærke. NaturSkånsom, hedder det nye mærke, der skal vise vej til fisk af høj kvalitet, og som er fanget vildt med respekt for naturen af et aktivt kystfiskeri. Miljø- og Fødevareministeriet lancerede mærket i en ny kampagne, som Operate har skabt og er med til at drive: Et hav af gode grunde til at vælge NaturSkånsom.

"For at tage bedst mulig vare på vores egen sundhed, vores fælles klima og miljø, kommer vi ikke udenom at lave lidt om på vores madvaner og skære ned på kødet til daglig. Og her er fisk et rigtig godt alternativ. Med mærket sikrer vi høj kvalitet med stor respekt for fiskebestandene og havmiljøet," siger fiskeri- og fødevareminister Mogens Jensen i en pressemeddelelse.

Kampagnen kører nu både abribus, digitalt og social. Næste skridt i kampagnen er et influencersamarbejde, der skal få mærket tættere på forbrugeren, oplyser Operate til Bureaubiz.

Det nye mærke

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.

En del af GRAKOM