
10/11/2020
Bureaunyt uge 46
Isobar laver kampagne om drømme for BankNordik, RobinHus vælger bureau til at revitalisere sig, og Operate laver kampagne for statskontrolleret fiskerimærke.
Isobar hjælper BankNordik med kampagne om drømme
En ny kampagne fra BankNordik skal hjælpe danskerne med at gøre drømme til virkelighed. Isobar er bureauet bag, og Uitch Iscratch har lavet kampagnefilmen.
RobinHus vil revitalisere sig med nyt bureau
Mæglerkæden RobinHus vil revitalisere sit brand med en ny strategi og ny teknologi. RobinHus har valgt Orbit Red som nyt leadbureau til at hjælpe sig.
Operate laver kampagne for statskontrolleret mærke
Danmark har fået et nyt, statskontrolleret mærke. NaturSkånsom, hedder det nye mærke, der skal vise vej til fisk af høj kvalitet, og som er fanget vildt med respekt for naturen af et aktivt kystfiskeri. Miljø- og Fødevareministeriet lancerede mærket i en ny kampagne, som Operate har skabt og er med til at drive: Et hav af gode grunde til at vælge NaturSkånsom.
"For at tage bedst mulig vare på vores egen sundhed, vores fælles klima og miljø, kommer vi ikke udenom at lave lidt om på vores madvaner og skære ned på kødet til daglig. Og her er fisk et rigtig godt alternativ. Med mærket sikrer vi høj kvalitet med stor respekt for fiskebestandene og havmiljøet," siger fiskeri- og fødevareminister Mogens Jensen i en pressemeddelelse.
Kampagnen kører nu både abribus, digitalt og social. Næste skridt i kampagnen er et influencersamarbejde, der skal få mærket tættere på forbrugeren, oplyser Operate til Bureaubiz.
Det nye mærke
Relaterede artikler


Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.

Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.

Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM