20/06/2022
Bureaunyt uge 25 2022
Poul Mikkelsen bag landsdækkende kampagne for iskaffe. Usikre tider – men annoncørerne er stadig optimister. Nye investorer i Make Influence.
20/06/2022
Poul Mikkelsen bag landsdækkende kampagne for iskaffe. Usikre tider – men annoncørerne er stadig optimister. Nye investorer i Make Influence.
Iskaffeproducenten Bold Drinks er ude med en tv-kampagne - der skal få folk til at udleve deres drømme - samt et nyt format, hvor virksomhedens CEO interviewer forskellige mennesker, der har trådt ud af deres vante rammer. Se filmen og første interview her. Sidstnævnte er instrueret af Walther Jensen.
Årets CMO trendanalysen viser forventet vækst i marketingbudgetterne. Og så viser den nyt liv til reklamebureauerne.
Eske Gunge, grundlægger af Actimo (der senere blev solgt til Kahoot), og Morten Nielsen, direktør for RM Invest og grundlægger af teknologiselskabet Aquatec Solutions, har investeret i influencer marketingplatform-virksomheden Make Influence.
Målet for begge investorer er, at Make Influence skal være den foretrukne platform for både influencere og virksomheder. Bl.a. for at skaffe yderligere investorer.
Det er ikke kun et behov i Danmark, så når vi nu står over for at skulle skalere til nye markeder, så har vi brug for flere gode folk ombord, der kan byde ind med enten midler eller kompetencer - og allerhelst begge dele ligesom vi har fået det denne gang," siger CEO i Make Influence, Rasmus Larsen.
Læs om: Nyt leadbureau til Superego, tre danske bureauer shortlistet i VM i search marketing, Holm Kommunikation bag digital kopivarekampagne, Yellow Umwelt bag kampagne for Carlsberg og DBU, Danmarks kreative erhverv får fælles besøgscenter og velgørenhedsapp fra bureaudirektør.
Er du blevet
Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.
En del af GRAKOM