
20/06/2022
Bureaunyt uge 25 2022
Poul Mikkelsen bag landsdækkende kampagne for iskaffe. Usikre tider – men annoncørerne er stadig optimister. Nye investorer i Make Influence.
Poul Mikkelsen bag landsdækkende kampagne for iskaffe
Iskaffeproducenten Bold Drinks er ude med en tv-kampagne - der skal få folk til at udleve deres drømme - samt et nyt format, hvor virksomhedens CEO interviewer forskellige mennesker, der har trådt ud af deres vante rammer. Se filmen og første interview her. Sidstnævnte er instrueret af Walther Jensen.
Usikre tider – men annoncørerne er stadig optimister
Årets CMO trendanalysen viser forventet vækst i marketingbudgetterne. Og så viser den nyt liv til reklamebureauerne.
Nye investorer i Make Influence
Eske Gunge, grundlægger af Actimo (der senere blev solgt til Kahoot), og Morten Nielsen, direktør for RM Invest og grundlægger af teknologiselskabet Aquatec Solutions, har investeret i influencer marketingplatform-virksomheden Make Influence.
Målet for begge investorer er, at Make Influence skal være den foretrukne platform for både influencere og virksomheder. Bl.a. for at skaffe yderligere investorer.
Det er ikke kun et behov i Danmark, så når vi nu står over for at skulle skalere til nye markeder, så har vi brug for flere gode folk ombord, der kan byde ind med enten midler eller kompetencer - og allerhelst begge dele ligesom vi har fået det denne gang," siger CEO i Make Influence, Rasmus Larsen.
Relaterede artikler


Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.

Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.

Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM