Bureaulederseminar2021

15/09/2021
Nyborg

Bureauleder-seminar

I år sætter vi fokus på, hvordan væksten kommer tilbage i branchen.

Efter en udfordrende periode er det tid til at kigge fremad, se på hvor der er sket ændringer i markedsvilkårene, og hvordan de ændrede købsmønstre stiller nye krav til bureauerne.

Første del af seminaret opsummerer, hvordan det er gået i det forgangne år, og resultaterne fra brancheanalysen BureauTrends 2021 bliver for første gang præsenteret på dagen. Vi præsenterer, hvordan CMO’erne og bureaudirektørerne vurderer de største udfordringer og tendenser på markedet – og ikke mindst i samarbejde mellem bureau og kunde.

E-commerce er buldret frem i det seneste år, men hvad betyder den stigende e-commerce for bureauerne, og hvordan omstiller man sig fra offline til online. Det slutter vi formiddagen af med og lægger op til diskussion.

Om eftermiddagen sætter vi lup på, hvordan ledelsen i bureauet skal tilpasse sin organisation og ledelse til de nye tider med ledelse i spændingsfeltet mellem hjemmearbejde og kontorarbejde. Og ikke mindst hvordan alle medarbejdere er med, trives og performer.

Vi runder dagen af med to cases fra hhv. kunde- og bureauside, som sætter fokus på e-commerce, og hvad forventningen til bureauerne er i den forbindelse.

Program

10.00: Morgenmad, velkomst og præsentation – Branchechef Michael Brochmann, Creative Club

10.10: Dagens program – Direktør Henrik Jensen, Brandse & Co.

10.20: Hvordan gik det bureauerne i 2020 – nøgletal – hvem er vinderne og taberne – Journalist Finn Graversen, Bureaubiz

10.40: Tendenser for fremtiden set fra CMO’erne og bureaudirektørerne – Direktør Mogens Østergaard, MyResearch + Kommerciel direktør & partner Albert Funder, Zupa

11.10: Pause

11.30: E-commerce sætter dagsordenen for vækstmulighederne – E-handelsdirektør Niels Ralund, Digital Handel

12.15: Wrap up af formiddagens program & gruppediskussioner

12.45: Frokost

13.45: Ledelse post corona – hvad betyder de nye arbejdsformer bureaulederen? Og hvordan skaber man de bedst mulige betingelser for arbejdet under nye arbejdsvilkår? På et reklamebureau vil der være både ligevægtssøgende og spændingssøgende medarbejdere. De bidrager på hver deres måde til vækst – men kun hvis de trives – Forsker, forfatter og konsulent Helle Hein

14.15: Workshop – Hvad betyder det for ledelsen, om en medarbejder er ligevægtssøgende eller spændingssøgende? De har forskellige ledelsesbehov og trives under forskellige arbejdsmæssige rammer – det, der får den ene til at performe på højt niveau, kan skabe store frustrationer og lav performance hos andre, ikke mindst under de nye arbejdsvilkår – Forsker, forfatter og konsulent Helle Hein

15.30: Pause

16.00: Hvordan Matas kom med på e-commerce bølgen, og hvad kan vi bruge bureauerne til? – Digital salgs- og marketingchef Peter Hestbæk, Matas

16.30: Fra to til 65 mand og fire Gazeller – hvordan organisationen kan følge med den organiske vækst – Direktør Kim Jørgensen, Web2Media

17.00: Afrunding

Henrik Jensen fra Brandse & Co leder os kyndigt gennem dagens program

 

Målgruppe
Bureaudirektører og -ejere

Tid & sted
15. september kl. 10-17

Holckenhavn Slot
Holckenhavn 1
5800 Nyborg

Pris
Medlemmer af Creative Club: 3.200 kr.
Øvrige: 4.900 kr.

Middag & overnatning dagen før: 1.800 kr. ekskl. drikkevarer. Der er begrænset antal pladser så hurtig tilmelding tilrådes.

Tilmeldingsfrist
7. september

Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud 7 hverdage før.

JEG VIL GERNE

tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM