Cc Event Image 1200X800px

21/09/2022
Nyborg

Bureauleder-seminar

Rekruttering, fastholdelse & talentudvikling.

Årets bureaulederseminar sætter fokus på det emne, der optager bureaulederne allermest i øjeblikket, og som skal sikre væksten og udviklingen i bureauet i de kommende år. 

Det handler om at tiltrække de rigtige medarbejdere, udvikle talenter og ikke mindst sikre, at de dygtige medarbejdere, der allerede arbejder i bureauet, bliver og ikke lader sig friste af andre tilbud.

Dagen er delt op i to – om formiddagen fokuserer vi på bureau-business, hvordan står det til i branchen, hvad er driverne for vækst, og hvad siger CMO’erne. Den spritnye BureauTrends 22 bliver præsenteret for første gang.

Om eftermiddagen er fokus på, hvordan branchen tiltrækker talenter, spotter og udvikler de nye stjerner og sikrer en balance mellem medarbejderpleje, indtjening og arbejdsglæde. Ledelsen er af stor betydning for at kunne tiltrække og fastholde medarbejderne, og vi får både input fra teoretisk side, men også fra bureauer der har haft succes med medarbejderpleje.

Program
10.00-10.30: Velkomst & præsentation
Michael Brochmann // branchechef i Creative Club

10.30-10.40: Dagens program
Henrik Jensen // direktør i Brandse & Co.

10.40-11.15: Hvordan gik det bureauerne i 2021 – nøgletal – hvem er vindere og taberne, og hvad siger CMO’erne i 2022
Finn Gravesen // journalist hos Bureaubiz

11.15-11.30: Tendenser for fremtiden set fra en bureaudirektørstol
Albert Funder // Bestyrelsesformand Spring Family & partner i Zupa

11.30-11.45: Refleksion over BureauTrends 22

11.45- 12.15: Iværksættere er afgørende for vækst i den danske bureaubranche
Henrik Jensen // direktør i Brandse & Co.

12.15-13.15: Frokost

13.15-14.00: God ledelse anno 2022 – med fokus på fastholdelse, tiltrækning og udvikling af medarbejdere
Dion Sørensen // konsulent, forfatter og business-psykolog

14.00-14.15: Q&A session på basis af oplægget 

14.15-14.45: Gruppedrøftelse med best practice i eget bureau med fokus på fastholdelse og udvikling
Dion Sørensen // konsulent, forfatter og business-psykolog

Dion Sørensen har mere end 10 års erfaring som HR-direktør i store danske virksomheder som Mærsk og Saxo Bank, har skrevet fem bøger om ledelse bl.a. Talentfabrikken, Take the Lead – you’re in charge og lederudvikling. Har har en master i business-psykologi og certificeret bruger af en række psykometriske værktøjer som Hogan, SHL, PI og PLI.

14.45-15.15: Pause

15.15-15.35: Fra praktikanter til stjerner
Anders Bjerre // CEO i Searchmind, performancebureau nomineret tre år i træk til Østjyllands bedste praktikvirksomhed

15.35-16.00: Hvad tiltrækker de unge talenter ved bureaubranchen?
TBA

16.00-16.30: Rejsen fra 7 til 150 medarbejdere og til at blive Danmarks største e-commerce hus
Lars Hedal // CEO i Hesehus

16.30-16.50:  Hvordan omsættes barsel til værdi i bureauet?
Natalia Rogaczewska // CEO i Værdbar

16.50-17.00: Afrunding

 

Målgruppe
Bureaudirektører og -ejere

Tid & sted
21. september kl. 10-17

Holckenhavn Slot
Holckenhavn 1
5800 Nyborg

Pris
Medlemmer af Creative Club: 3.200 kr.
Øvrige: 4.900 kr.

Du får også et eksemplar af bogen Du er leder – ansvaret er dit (værdi: 300 kr.) af Dion Sørensen og Henrik Lind.

Middag kl. 19 og overnatning dagen før: 1.800 kr. ekskl. drikkevarer. Der er begrænset antal pladser så hurtig tilmelding tilrådes.

Tilmeldingsfrist
14. september

Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud 7 hverdage før.

JEG VIL GERNE

tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM