Bureaulederseminar Web

03/09/2020
Middelfart

Bureauleder-seminar

En dag fyldt med faglige indlæg om, hvordan dit bureau kommer igen efter corona-krisen.

Creative Clubs bureaulederseminar sætter i år fokus på de udfordringer corona-krisen har givet branchen og det enkelte bureau. Hvordan får du tilpasset strategi, organisation og forretningsmodel fra et vækstmarked til et krisemarked? 

Det giver flere indlægsholdere deres bud på. Vi ser også på, hvad tre dugfriske økonomiske og markedsmæssige analyser peger på. Og endelig får du indblik i erfaringerne fra tidligere kriser.

Sammen med andre bureauledere vil du gennem dagen blive inspireret, diskutere den aktuelle situation med udgangspunkt i dit eget bureau og ikke mindst netværke med andre ledere fra branchen. Det bliver en god blanding af oplæg og diskussioner, som kan hjælpe dig med at få dit bureau bedst muligt gennem krisen.

Program

Hvordan kommer corona-krisen til at påvirke dit bureau?
Henrik Jensen fra Brandse & Co har analyseret, hvad der skete med den danske bureaubranche under finanskrisen. Med udgangspunkt i dette giver han sit bud på, hvordan corona-krisen påvirker de forskellige bureauer i den danske bureaubranche. Henrik Jensen fungerer endvidere som moderator på bureaulederseminaret.

Læs mere om Henrik Jensen

BureauTrends 2020
BureauTrends 2020, som er årets temperaturmåling på branchen, bliver for første gang præsenteret på mødet af Mogens Østergaard fra MyResearch. Her vil du få indblik i branchens nøgletal, CMO trendanalyse og Bureaudirektør trendanalyse.

Læs mere om Mogens Østergaard

Hvordan kan politikerne hjælpe den danske bureaubranche?
Mona Juul, folketingsmedlem for de Konservative og tidligere direktør for Envision, fortæller om, hvad der fra politisk hold er gjort for at bistå branchen, og ikke mindst hvad fremtiden bringer på den politiske front.

Læs mere om Mona Juul

Styring af bureauvirksomheder

  • Hvad ved vi om de mest værdiskabende og effektive bureauorganisationer?
  • Styring af kreative virksomheder – ledelse og effektivitet

Oplæg fra Nico Schou: Hvordan udvikler man en kreativ virksomhed, uden den bliver for lidt kreativ og for meget virksomhed?

Nico er forfatter til bogen Styring af kreative virksomheder, executive mentor, tidligere CEO i både start ups og store internationale koncerner.

Bogen er inkluderet i prisen for at deltage i seminaret og udleveres på dagen.

Læs mere om Nico Schou

Bureau-kunderelationen i den nye virkelighed
Dette indlæg fokuserer på, hvilke krav og forventninger danske bureaukunder har til deres bureauer i denne tid. Michael Gade, marketingdirektør hos JYSK, vil give sit bud på, hvordan de ser fremtidens bureau-kunderelation.

Læs mere om Michael Gade

Reportage fra en vild bureaurejse // Boye & Spellerberg
På bare 6 år er Boye & Spellerberg blevet et veletableret og skarpt positioneret reklamebureau, som befinder sig i toppen af MyImage på flere væsentlige parametre og et bureau, som man ofte støder på i den danske reklamebranche. Hør hvad deres opskrift på succes er, deres forretningsfilosofi og hvordan et bureau med få ansatte håndterer store kendte brands kampagner.

Læs mere om Bjarne Spellerberg

Opsummering og diskussion

Networking med tapas, øl og vin

 

Målgruppe
Bureaudirektører og -ejere

Tid & sted
3. september kl. 10-18
Vi afslutter med tapas

Sixtus
Teglgårdsvej 73
5500 Middelfart

Pris
Medlemmer af Creative Club: 2.950 kr.
Øvrige: 4.500 kr.

Tilmeldingsfrist
31. august
Max 25 deltagere

UDSOLGT
Men der er mulighed for at komme på venteliste. Se nederst på siden.

JEG VIL GERNE

på venteliste

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM