Webinar Coronahjælpepakke2

28/10/2020
Webinar

Hvordan laver jeg en succesfuld turnaround?

Det vil Henrik Jensen fra Brandse & Co give dig et bud på.

Coronakrisen har medført, at danske bureauer står overfor en række uforudsete forretningsmæssige udfordringer og bekymringer.

Langt de fleste danske bureauer skal genstartes ovenpå coronakrisen.

Det kaldes også en turnaround. Hvad er en turnaround? Hvordan leder man en turnaround proces? Hvad er de tre faser i en succesfuld bureau turnaround?

Der er fem indsatsområder i forbindelse med en succesfuld turnaround:
1. Bureauets ledelse
2. Styring af omkostningerne
3. Tilpasning af bureauet
4. Bureauets kunder og services
5. Det nye bureau

Hvad indebærer de fem indsatsområder helt konkret?

 

Målgruppe
Bureauejere og -ledere 

Tid & sted
28. oktober 2020 kl. 08.30-09.30
Webinar
Link sendes dagen før

Pris
Medlemmer af Creative Club: gratis
Øvrige: 900 kr.

JEG VIL GERNE

Tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM