Cc Event London2019 1200X800px

08/03-11/03/2020
London

London 2020

I 2020 gentager vi succesen og rykker ud i det store udland for at hente masser af ny inspiration og viden med hjem!

Kom med Creative Club til London og lad dig inspirere af den pulserende by, hvor design og trends bliver skabt.

Vi har fem besøg på turen, og du vil finde inspiration og få viden fra både bureauer, marketingfyrtårne, brancheforeninger og inhouse bureauer. Og ikke mindst få mulighed for at netværke med de øvrige danske bureauledere på turen.

Det du kan opleve på de tre dage er:

Besøg hos Mother - et af Englands absolutte topbureauer

Mother har mere end 500 ansatte worldwide og er kåret som årets bureau i England. De står bag ikoniske kampagner for IKEA, KFC og Greenpeace. Nu får du chancen for at høre mere om Mother, hvilke trends de ser, og hvordan bureaumarkedet ser ud i England.

Besøg hos Institute of Practitioners in Advertising  

Hos Institute of Practitioners in Advertising (IPA) får vi indblik i, hvilke udfordringer der er på det britiske reklamemarked, hvordan man tiltrækker talenter og hvordan den ledelsesmæssige udfordring ved at drive bureau takles. Vi skal have IPAs bud på, hvordan man tjener penge på kreativt arbejde, og ikke mindst hvilke tendenser der er i efterspørgslen efter det kreative arbejde hos kunderne.

Møde med IDEO

IDEO er et af verdens førende design-konsulent-bureauer med mere end 700 ansatte på verdensplan. De står bag innovative designs som Apple-musen, tabletten og til hele skole- og sundhedssystemer. Alle med udgangspunkt i at design skal bruges med mennesket som omdrejningspunkt. Vi skal præsenteres for IDEO’s designproces og arbejdet med at udvikle og forny medarbejderne, når man arbejder med de mest innovative løsninger på det globale marked.

Møde med en af stifterne af The Drum

The Drum er overbeviste om at marketing kan ændre verden. Det prøver de at bevise via deres daglige udgivelser i form af nyhedsbreve, tweets, YouTube-videoer, deres månedlige magasin samt Europas mest besøgte marketingplatform. Vi skal møde en af stifterne af The Drum, høre om deres arbejde og få deres bud på, hvad de ser som en god og værdiskabende kampagne. Derudover vil vi også møde James fra et specialbureau hos Amazon og John fra bureauet Modo25.

Møde med CEO og stifter af LAB Jonny Tooze

LAB er blandt Englands førende digitale bureauer og har modtaget en række priser herunder vækstpriser og priser for de digitale bureauer. Bureauet er kun fire år gammelt og har en helt særlig medarbejderkultur, som fokuserer på individet, og hvor arbejdsklima (det skal være sjovt at gå på arbejde, det giver bedre løsninger) og balance i arbejdslivet er i fokus. De har bl.a. fire dages arbejdsuge og har som noget særegent for digitale bureauer høj fokus på adfærd og psykologi i de opgaver, de løser.

Møde med direktør Emma Tozer hos Media Bounty 

Media Bounty er et prisvindende & innovativt social medie bureau med fokus på samvittighed. De er skaberne af netværket The Conscious Advertising Network, som er en sammenslutning af over 30 virksomheder. Formålet med dette netværk er at sikre, at etikken i reklamebranchen indhenter teknologien i den moderne reklameverden. Media Bounty arbejder ud fra fire områder: indsigter, strategi, kreativitet og medier. Blandt deres kunder er full circle, Heinz, Hilton, Book People og method. 

Afrejse bliver søndag aften den 8. marts fra Billund og hjemrejse onsdag den 11. marts om eftermiddagen fra London.

 

Målgruppe
Bureauejere og -ledere

Tid & sted
8.-11. marts 2020
Holiday Inn Express Southwark
103-109 Southwark Street
London

Pris
8.900 kr. for bureaumedlemmer
12.900 kr. for øvrige

Turen er inkl. fly fra Billund, overnatning på hotel Holiday Inn Express Southwark i London inkl. morgenmad, transport i London samt frokost mandag til onsdag.

Tilmeldingsfrist
30. januar 2020

Du kan høre mere om turen hos Michael Brochmann på mbn@creativeclub.dk eller 23 65 65 33. 

JEG VIL GERNE

Tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM