Cc Event London2019 1200X800px

03/11-06/11/2019
London

London 2019

I 2019 gentager vi succesen og rykker ud i det store udland for at hente masser af ny inspiration og viden med hjem!

Kom med Creative Club til London og lad dig inspirere af den pulserende by, hvor design og trends bliver skabt.

Vi har fem besøg på turen, og du vil finde inspiration og få viden fra både bureauer, marketingfyrtårne, brancheforeninger og inhouse bureauer. Og ikke mindst få mulighed for at netværke med de øvrige danske bureauledere på turen.

Det du kan opleve på de tre dage er:

Besøg hos Mother - et af Englands absolutte topbureauer

Mother har mere end 500 ansatte worldwide og er kåret som årets bureau i England. De står bag ikoniske kampagner for IKEA, KFC og Greenpeace. Nu får du chancen for at høre mere om Mother, hvilke trends de ser, og hvordan bureaumarkedet ser ud i England.

Besøg hos Institute of Practitioners in Advertising  

Hos Institute of Practitioners in Advertising (IPA) får vi indblik i, hvilke udfordringer der er på det britiske reklamemarked, hvordan man tiltrækker talenter og hvordan den ledelsesmæssige udfordring ved at drive bureau takles. Vi skal have IPAs bud på, hvordan man tjener penge på kreativt arbejde, og ikke mindst hvilke tendenser der er i efterspørgslen efter det kreative arbejde hos kunderne.

Møde med to lysende danske talenter hos 4Creative

Jonas Roth og Rasmus Smit Bech sidder på Channel 4’s inhouse bureau 4Creative. De har altid arbejdet som makkerpar og har bl.a. vundet en Cannes Lion Gran Prix. I 4Creative sidder 40 dedikerede medarbejdere og producerer innovativt, kreativt og potent arbejde på tværs af Channel 4’s brands. Vi skal møde dem, og høre mere om hvordan de arbejder, og hvordan det er at arbejde på et inhouse reklamebureau i London.

Møde med en af stifterne af The Drum

The Drum er overbeviste om at marketing kan ændre verden. Det prøver de at bevise via deres daglige udgivelser i form af nyhedsbreve, tweets, YouTube-videoer, deres månedlige magasin samt Europas mest besøgte marketingplatform. Vi skal møde en af stifterne af The Drum, høre om deres arbejde og få deres bud på, hvad de ser som en god og værdiskabende kampagne.

Det sidste besøg er på et mindre London-baseret bureau – nærmere info følger.


Afrejse bliver søndag eftermiddag den 3. november fra Kastrup og hjemrejse onsdag den 6.11. om eftermiddagen fra London.

Målgruppe
Bureauejere og -ledere

Tid & sted
3.-6. november 2019
London

Pris
Pris og nærmere program følger.

Der er begrænset antal pladser, så hvis du er interesseret, så send en uforpligtende mail til Michael Brochmann på mbn@creativeclub.dk 

JEG VIL GERNE

Tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM