CC TCFC 1200X800px

29/10/2020
Aarhus

Kreativitet skaber øget værdi

Bliv bedre til at kende værdien af dit bureaus kreativitet.

Forskningen viser en klokkeklar sammenhæng mellem bureauers kreative arbejde og den forretningsmæssige værdi for kunderne. Kreative kampagner performer bare bedre på både effektivitet, performance og brandstyrke og bidrager dermed til at øge det forretningsmæssige resultat.

Udfordringen er, at danske bureauer har svært ved at italesætte den forretningsmæssige værdi, som deres kreativitet skaber. På seminaret bliver du klædt på, så du bliver bedre til at kende værdien af dit bureaus kreativitet.

James Hurman har i bogen The Case for Creativity samlet en de vigtigste internationale studier af sammenhængen mellem kreativitet og værdi fra de sidste 20 år. På seminaret vil Henrik Jensen fra Brandse & Co præsentere James Hurmans resultater og pointer, som han har publiceret i The Case for Creativity.

Alexander Asmussen, Head of Creative Excellence fra analysefirmaet Ipsos, vil fortælle, hvordan man kan sikre, at kampagner har en positiv afsmitning på brandet, kan skære igennem ”støjen” samt assistere i optimeringsmuligheder – alt sammen inden de dyre mediekroner bruges. Han vil også komme med konkrete cases.

Det får du med hjem
Efter mødet vil du være opdateret på den seneste viden om sammenhængen mellem bureauers kreativitet og den forretningsmæssige værdi for kunderne. Du vil også have kendskab til, hvordan du og dine kunder kan arbejde professionelt med at finde frem til værdien af dit bureaus kreative arbejde.

 

Målgruppe
Plannere, key account managers, bureauledere og projektledere

Tid & sted
29. oktober 2020 kl. 15-17
Aarhus

Pris
Medlemmer af Creative Club: gratis
Øvrige: 900 kr.

Tilmeldingsfrist
26. oktober

Seminaret holdes også i København

JEG VIL GERNE

Tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM