Drop Personaliseret Markedsføring

08/06/2023
Webinar

Digitale annoncer der performer

Bliv skarpere på annoncedesign med data fra 10 milliarder visninger.

Hvordan arbejder man med design på en datadreven måde – og afklarer, hvordan forskellige designvalg påvirker annoncens performance?

På webinaret ser du, hvordan man kan arbejde med content og grafisk design med udgangspunkt i analyse af brugerdata.

Samtidig får du konkrete insights fra mere end 10 milliarder visninger:

Hvordan påvirker det annoncers performance at have mennesker i designet?

Hvor meget tekst skal man putte i en annonce for optimal performance, og hvordan afhænger det af budskabet?

Hvordan skal man starte en video – eller afslutte den – for at få flest mulige til at købe?

Dette og meget mere kan du lære om i dette webinar.

Oplægsholder
Andreas Nielsen er Co-founder og CEO i Confect.io, der hjælper retailers og webshops med at forbedre deres annonceperformance ud fra bedre designs. De arbejder sammen med mange danske og udenlandske bureauer, og hjælper blandt andet slutkunder som IKEA, LEGO Wear, Telia, Bestseller og mange flere. Deres platform hjælper med at analysere, automatisere, og distribuere visuelt content på platforme som Facebook, emails, in-store monitors og andre steder.

 

Målgruppe
Alle der arbejder med design af paid social annoncer eller andre digitale medier.

Tid
8. juni kl. 9.00-10.00

Sted
Webinar
Linket sendes dagen før

Pris
Gratis for medlemmer af Creative Club
Øvrige: 500 kr. 

Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud to hverdage før.


Se tidligere afholdte webinarer

JEG VIL GERNE

Tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM