Gamification (1)

02/09/2021
Aarhus

Gamification

Hvordan kan du spille dig til opmærksomhed?

Brug af spil som opmærksomhedsskaber og leadgenerator er et mere og mere brugt greb i markedsføringen. Og det er en oplagt måde at kombinere teknologi og kreativitet på. Men hvordan bruges det, så det skaber værdi, hvilke eksempler på effektfulde spil har vi set, og hvordan udvikles de?

Det bliver du klogere på til dette møde, hvor serie-entreprenør og Head of Innovation hos GroupM – Mikkel Hagedorn vil udøse af sin erfaring og viden. Mikkel står bag flere MediaTech startups – heriblandt om Cinemataztic, der ved brug af gamification har udviklet medieformatet BioSpil.

BioSpil kender de fleste fra biograferne, hvor ventetiden fordrives inden filmstart med involverende spil, som fastholder forbrugerne i mange minutter og skaber unikke muligheder for branding og product placement.

Mikkel vil fokusere på den digitale transformation af medier, kommunikation til GenZ, gaming og den rejse det er at bygge en startup.

Highlights
- Tech & Kreativitet indenfor den digitale transformation af medier
- BioSpil case: Den digitale transformation af biografmediet
- Startup: Hvad er chancen for succes?
- Gamification som kommunikationsværktøj til GenZ

Om Mikkel Hagedorn
Mikkel er Entreprenør med stort E, og innovation har altid været i fokus. Først med DataIntelligence, som sidenhen blev solgt til WPP, og senere med udviklingen af utallige innovative platforme inden for MediaTech med fokus på mediernes digitale transformation.

For at udbrede kendskab og interesse for MediaTech skabte Mikkel GroupMs Tech konference NextM i Danmark og Norden, som sidenhen er vokset og afholdes i 14 lande.

I perioden efter DataIntelligence og inden sin ansættelse på GroupM var Mikkel med til at skabe MediaTech selskabet Cinemataztic, som bl.a. med produktet BioSpil er en del af den digitale transformation af biograf-mediet i syv lande.

Mikkel har i et samarbejde mellem Cinemataztic og CopenX også skabt The Wharf, som er et kontorfællesskab og den første MediaTech Startup Hub i Norden.

I samarbejde med Wharf udgiver BureauBiz artikelserien Månedens Startup, og årets bureau startup dag afholdes den 17. juni hos Wharf.

 

Målgruppe
Personer med interesse for:
- fremtidens kommunikationsformater og virkemidler
- den digitale trandformation af medier
- udviklingen af startups

Tid & sted
2. september kl. 15-17
Aarhus

Pris
Gratis for medlemmer af Creative Club
Øvrige: 500 kr.

Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud tre hverdage før.
Udeblivelsesgebyr: 250 kr.

Tilmeldingsfrist
27. august

Mødet holdes også i København

 

JEG VIL GERNE

Tilmeldes

Lyder det som et arrangement for dig? Slå til nu! Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet.

En del af GRAKOM