Webinar Coronahjælpepakke2

28/10/2020
Webinar


(AFHOLDT EVENT)

Hvordan laver jeg en succesfuld turnaround?

Det vil Henrik Jensen fra Brandse & Co give dig et bud på.

Coronakrisen har medført, at danske bureauer står overfor en række uforudsete forretningsmæssige udfordringer og bekymringer.

Langt de fleste danske bureauer skal genstartes ovenpå coronakrisen.

Det kaldes også en turnaround. Hvad er en turnaround? Hvordan leder man en turnaround proces? Hvad er de tre faser i en succesfuld bureau turnaround?

Der er fem indsatsområder i forbindelse med en succesfuld turnaround:
1. Bureauets ledelse
2. Styring af omkostningerne
3. Tilpasning af bureauet
4. Bureauets kunder og services
5. Det nye bureau

Hvad indebærer de fem indsatsområder helt konkret?

 

JEG VIL GERNE

se webinaret

Udfyld formularen og få tilsendt link til at se webinaret.

En del af GRAKOM