Webinar Coronahjælpepakke

19/08/2020
Webinar


(AFHOLDT EVENT)

Bureauernes håndtering af coronakrisen

Hvad har danske bureauer gjort for at få styr på coronakrisen?

Coronakrisen har medført, at danske bureauer står overfor en række uforudsete forretningsmæssige udfordringer og bekymringer.

På det første af tre webinarer så vi på, hvordan bureauerne er kommet gennem coronakrisen.

Webinaret har fokus på:

  • Hvilke udfordringer og bekymringer har de danske bureauledere
  • Hvilke tiltag har de gjort
  • Hvad er forventningerne og planerne for efteråret

Henrik Jensen fra Brandse & Co har gennemført interviewundersøgelse med en række medlemmer af Creative Club og indsamlet, hvad der har stået i fagpressen. Herudover har han talt med mere end 20 forskellige danske bureauledere.

Du får inspiration og ideer til, hvordan du som bureauleder kan håndtere den nuværende situation.

Den største udfordring for bureauerne er at få forretningen til at hænge sammen økonomisk. Den største bekymring er længden og dybden af krisen.

På webinaret får du et bud på, hvornår den danske bureaubranche er ude af coronakrisen. Brandse & Co har udviklet en formel baseret på BNP og det danske bureaumarked fra 2009-19.

 

JEG VIL GERNE

se webinaret

Udfyld formularen og få tilsendt link til at se webinaret.

En del af GRAKOM