Dentsu Aegis Network Dentsu 1200X

05/10/2020

Bureaunyt uge 41

Bang & Olufsen udvider samarbejdet med Publicis Sapient, og Dentsu Aegis Network skifter navn.

Bang & Olufsen udvider samarbejdet med Publicis Sapient
For at kunne skalere salg, marketing og digitale indsatser globalt udvider Bang & Olufsen sit samarbejde med Publicis Sapient.

Partnerskabet skal styrke kompetencer og ressourcer i Bang & Olufsens teams inden for salg, marketing og det digitale område med det formål at styrke salget og
øge det globale brandkendskab.

”Styrkelsen af vores digitale økosystem og redefinering af vores globale salgs- og marketingindsatser er kerneelementer i vores strategi. Med samarbejdet med Publicis Sapient har vi fundet den rigtige partner til at hjælpe os med at accellerere og skalere de indsatser effektivt i forhold til at øge efterspørgsel af vores produkter og bringe nye services til vores kunder, ” siger Christian Birk, EVP of Marketing, Digital and Customer Experience hos Bang & Olufsen.

 

Dentsu Aegis Network ændrer sit navn
Dentsu Aegis Network siger farvel til de to sidste navne og vil fremover være mere samfundsbevidste.

Navneændringen sker på tværs af alle de markeder, hvor Dentsu opererer, og udløser samtidig en ny organisering i tre fagområder: Media, Creative og Customer Experience (CXM).

Læs mere her.

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM