Højmark Rejser 680

22/09/2020

Bureaunyt uge 39

Sylvester Hvid bag kampagne for skirejser, der ikke viser sne. Nyt bureau inden for musik. Konsulenthus inden for pris-, salgs- og marketingstrategier åbner kontorer i Oslo og Helsinki. Polhem rebrander sig fra et PR bureau til en hybrid. Adform lancerer ny adtech-platform.

Kampagnefilm om skirejser uden ski og sne
Sylvester Hvid & Co. står bag ny kampagne for Højmark Rejser, der i stedet for sne, ski, bjerge og hoteller, viser en far og hans datter, der måske kunne bruge mere kvalitetstid sammen derhjemme.

Læs mere her

Minor/Major er et nyt bureau inden for musik
Efter mere end 10 år i ledelsen af den danske afdeling hos musikselskabet Universal Music Group, har Michael Boie stiftet selskabet Minor/Major. Formålet er at "skabe effektfulde, kreative forbindelser mellem erhvervslivets marketing-/kommunikationsafdelinger og musikbranchens kunstnere, deres musik, kreativitet og fanbaser." 

Michael Boie

Dansker i spidsen for nordisk ekspansion
Simon-Kucher & Partners, der er et konsulenthus inden for pris-, salgs- og marketingstrategier med afdelinger i 25 lande, åbner nu afdelinger i Oslo og Helsinki. 

Nicolai Broby Eckert, der har arbejdet hos Simon-Kucher & Partners siden 2018, bliver managing director for den nye afdeling i Oslo ved siden af sit ansvar for den danske afdeling. Andreas Jonason, der er managing partner hos Simon-Kucher & Partners i Sverige, bliver fra 1. november managing director i både Stockholm og Helsinki. De to skal dermed stå i spidsen for Simon-Kucher & Partners’ ekspansion i Norden. Konsulenthuset udvider samtidig med en lang række stillinger.

Nicolai Broby Eckert

Fra PR til hybrid
Polhem har skiftet virksomhedsstruktur og slettet PR fra sit navn for at rebrande sig som et onestop marketing- og kommunikationsbureau.

Årsagen er, skriver bureauet i en pressemeddelelse: "Denne forandring afspejler digitaliseringens hurtige udvikling, hvor behovet for 360-graders løsninger er steget. Polhems kunder efterspørger i
stigende grad en samlet marketing- og kommunikationsløsning til alle kanaler, der kan spores og
ses på bundlinjen."

Adform lancerer ny adtech-platform
Adform har netop lanceret selskabets til dato største produktlancering: Adform Flow. Ifølge en pressemeddelelse er "den nye platform designet til at gøre det lettere at planlægge, købe og aktivere medieindkøb."

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på hvad der sker i Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mail.

En del af GRAKOM