Snoop Dogg Just Eat 1200X725

02/06/2020

Bureaunyt uge 23

Just Eat indgår samarbejde med Snoop Dog. Læs også nyheder fra Kidvertising, Wethink og Twitter.

Just Eat indgår samarbejde med Snoop Dogg
Sidste år lancerede takeaway-virksomheden Just Eat en global kampagne under sloganet 'Did somebody say'. Nu gør Snoop Dogg sætningen færdig i en ny film. I pressemeddelelsen siger Just Eat, at det globale samarbejde med Snoop Dogg kan differentiere dem fra andre takeaway-virksomheder på markedet. Læs mere og se filmen her

Twitter indgår nordisk partnerskab med medienetværket Httpool
Når virksomheder og brands i fremtiden køber annoncer og gennemfører kampagner på Twitter, kommer det til at foregå gennem medienetværket Httpool. Med det nye partnerskab bliver Httpool nemlig ansvarlig for al annoncesalg og kontohåndtering i Sverige, Finland, Norge og Danmark. Læs mere her.

Wethink hjælper dansk mund- og tandplejebrand ud over danske grænser
Reklamebureauet WeThink har ændret den kommunikative identitet for tandpastaen DentaCure. Den skal danne grundlag for en go-to-marked strategi på det internationale marked. Læs mere her. 

Dansk bureau indgår i internationalt bureaunetværk
Det danske bureau Kidvertising Agency går ind i nyt europæisk mediesamarbejde, som henvender sig til internationale annoncører med fokus på børn og børnefamilier. Læs mere her

Relaterede artikler

Er du blevet

Nysgerrig?

Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.

En del af GRAKOM