02/06/2020
Bureaunyt uge 23
Just Eat indgår samarbejde med Snoop Dog. Læs også nyheder fra Kidvertising, Wethink og Twitter.
Just Eat indgår samarbejde med Snoop Dogg
Sidste år lancerede takeaway-virksomheden Just Eat en global kampagne under sloganet 'Did somebody say'. Nu gør Snoop Dogg sætningen færdig i en ny film. I pressemeddelelsen siger Just Eat, at det globale samarbejde med Snoop Dogg kan differentiere dem fra andre takeaway-virksomheder på markedet. Læs mere og se filmen her.
Twitter indgår nordisk partnerskab med medienetværket Httpool
Når virksomheder og brands i fremtiden køber annoncer og gennemfører kampagner på Twitter, kommer det til at foregå gennem medienetværket Httpool. Med det nye partnerskab bliver Httpool nemlig ansvarlig for al annoncesalg og kontohåndtering i Sverige, Finland, Norge og Danmark. Læs mere her.
Wethink hjælper dansk mund- og tandplejebrand ud over danske grænser
Reklamebureauet WeThink har ændret den kommunikative identitet for tandpastaen DentaCure. Den skal danne grundlag for en go-to-marked strategi på det internationale marked. Læs mere her.
Dansk bureau indgår i internationalt bureaunetværk
Det danske bureau Kidvertising Agency går ind i nyt europæisk mediesamarbejde, som henvender sig til internationale annoncører med fokus på børn og børnefamilier. Læs mere her.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM